AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Smals
Fonsnylaan 20, BE-1060 Brussel
Contact: Smals
Christophe Stoquart
Tel: +32 27875898 E-mail: tenders@smals.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=269465
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaken van vensters en werkstations en hulp in de cafetaria
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht beoogt een raamovereenkomst voor diensten voor het schoonmaken van vensters en werkstations evenals diensten voor hulp in de cafetaria. De opdracht is opgesplitst in drie loten: Lot 1: reiniging van de vensters. Lot 2: hulp in de cafetaria. Lot 3: schoonmaken van werkstations (pc, monitor, toetsenbord, kopieermachines, printers, .)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Schoonmaken van vensters
Perceel 2: Hulp in de cafeteria
Perceel 3: Schoonmaken van werkstations
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door deel te nemen aan een overheidsopdrachtenprocedure, verklaart de inschrijver op zijn erewoord:
dat hij zich niet in één van de volgende toestanden bevindt:
o in staat van faillissement of van vereffening verkeert, die zijn werkzaamheden heeft gestaakt, die een gerechtelijke reorganisatie ondergaat, of die in een vergelijke toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;
o aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor wie een p^rocedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is, of die het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in andere nationale reglementeringen;
o bij rechterlijke beslissing die in kracht van gewijsde is gegaan, verrordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
o bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan;
o zich in ernstige mate heeft schuldig gemmakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar bij toepassing van hoofdstuk 5 van het K.B. van 15 juli 2011, of die deze inlichtingen niet heeft verstrekt;
dat hij in regel is wat betreft zijn verplichtingen met betrekking tot de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen in overeenstemming met de bepalingen van artikel 62 van K.B. van 15/07/2011;
dat hij heeft voldaan aan zijn verplichtingen met betrekking tot de betaling van zijn belastingen en taksen volgens de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is, in overeenstemming met de bepalingen van artikel 62 van K.B. van 15/07/2011;
De aanbestedende instantie kan in elk stadium van de procedure en met behulp van alle middelen die zij nuttig acht, zich informeren over de situatie van de inschrijver.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient een verklaring te bezorgen betreffende zijn omzet per perceel voor de gevraagde prestaties en dit voor de laatste 3 jaren.
Een inschrijver kan zich beroepen op de capaciteiten van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van de banden die bestaan tussen hemzelf en deze entiteiten. Hij moet in dit geval aan de aanbestedende dienst bewijzen dat hij voor de uitvoering van de opdracht over de nodige middelen zal beschikken door de verbintenis voor te leggen waarin deze entiteiten verklaren dat zij deze middelen ter beschikking zullen stellen van de leverancier.
De gemiddelde jaarlijkse omzet voor de gevraagde prestaties, berekend voor de laatste drie jaar, moet hoger zijn dan :
Perceel 1: 100.000 ?.
Perceel 2: 200.000 ?
Perceel 3: 50.000 ?
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver :
1. dient per perceel de lijst op te geven van de voornaamste analoge prestaties uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, met vermelding van:
o naam van opdrachtgever,
o statuut van de opdrachtgever : publiek of privé,
o de gegevens van een contactpersoon.
o de datum,
o het bedrag,
o een beschrijving van het project.
De doorgegeven referenties moeten overeenstemmen met de gevraagde prestaties.
2. dient een verklaring te bezorgen met het aantal bediende ewerkgesteld in België door de inschrijver die instaan voor de gevraagde prestaties op het moment van indiening van de offerte.
Een inschrijver kan zich beroepen op de capaciteiten van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van de banden die bestaan tussen hemzelf en deze entiteiten. Hij moet in dit geval aan de aanbestedende dienst bewijzen dat hij voor de uitvoering van de opdracht over de nodige middelen zal beschikken door
de verbintenis voor te leggen waarin deze entiteiten verklaren dat zij deze middelen ter beschikking zullen stellen van de leverancier.
1. de inschrijver dient minimum 3 referenties per perceel te bezorgen.
2. het aantal bediende moet hoger of gelijk zijn aan:
Perceel 1: 5 werkers
Perceel 2: 12 werkers
Perceel 3: 5 werkers
3. Voor percelen 1 en 3, de inschrijver zal een beschrijving van de maatregelen die zijn opgenomen om de kwaliteit te waarborgen hiervan doorsturen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/06/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/06/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/06/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek kan gedownload worden op e-notification door het bestand '' Cahier des charges- Bestek'' aan
te klikken onder de rubriek 'Documenten' in de aankondiging van een opdracht van het huidige bestek
(https://enot.publicprocurement.be).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/05/2017