Zingem

Renovatie & uitbreiding van Gemeentecomplex Huise - perc 2 Ruwbouw & Afwerking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Zingem
Alfred Amelotstraat 53, BE-9750 Zingem
Contact: Martens Dirk Rita
Tel: +32 93847640 E-mail: info@bureaudirkmartens.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=270947
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie & uitbreiding van Gemeentecomplex Huise - perc 2 Ruwbouw & Afwerking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Grondige renovatie en uitbreiding van Gemeentecomplex Huise met bibliotheek, polyvalente ruimtes en lokalen jeugdwerking. Betreft perceel 2 ruwbouw en afwerking.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D1, D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/06/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 150.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: ALGEMENE INLICHTINGEN
De gunnings- of aanbestedingsdocumenten omvatten het bestek, de plannen en alle bijhorende documenten die gediend hebben als basis van de offerte.
De berichten en terechtwijzingen, bekendgemaakt in het bulletin der aanbestedingen en die betrekking hebben op de opdrachten in het algemeen of enkel op onderhavige opdracht, maken integraal deel uit van de contractuele bepalingen. De inschrijver is derhalve geacht hiervan kennis te hebben genomen en er mee rekening te hebben gehouden bij het opmaken van zijn offerte.
Het bijzonder bestek maakt één geheel uit met de typebestekken vermeld onder 1.1.2. (Lijst van de contractuele documenten). Zij vormen er een bijlage van en maken er integrerend deel van uit.
Het bijzonder bestek en de plannen (1 ex) :
 liggen ter inzage bij:
de ontwerper, alle werkdagen van 9.00 uur tot 12.00 uur mits voorafgaande afspraak
 zijn te koop bij:
de ontwerper : rekeningnr. BE84 7370 1740 3459 op naam van ArchitectuurBUREAU DIRK MARTENS bvba met mededeling 12/529 Perceel 2 RUWBOUW EN AFWERKING
De bestelling dient te gebeuren per fax, mail of schriftelijk met vermelding van naam, adres, BTW-nummer en e-mailadres. Na storting van de kostprijs is het mogelijk de papieren plannen te komen afhalen op het bureau van de ontwerper tot uiterlijk 10 dagen voor de opening van de offertes. Na deze termijn kan enkel de digitale versie van het dossier worden bezorgd via email, weliswaar na bestelling en storting van de kostrpijs.
Indien bovenvermelde gegevens niet of onvolledig worden overgemaakt, zal het dossier niet worden opgestuurd. Het eventueel gestorte bedrag wordt dan teruggestort.
 tegen de kostprijs van:
Volledig digitaal dossier
bestek en plannen 123,97 EURO
BTW (21%) 26,03 EURO
TOTAAL 150,00 EURO
Volledig digitaal dossier + plannen nieuwe toestand op papier (21 stuks; af te halen bij ontwerper):
bestek en plannen 256,20 EURO
BTW (21%) 53,80 EURO
TOTAAL 310,00 EURO
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/06/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 20/06/2017 - 10:30
Plaats: Raadzaal, Gemeentehuis Zingem, A. Amelotstraat 53, 9750 Zingem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA