Havenbedrijf Antwerpen

Het slopen van de gebouwen op de Antwerp Dry Docks site


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Havenbedrijf Antwerpen
Zaha Hadidplein 1, BE-2030 Antwerpen
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Het slopen van de gebouwen op de Antwerp Dry Docks site
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Havenbedrijf Antwerpen, Zaha Hadidplein 1 te 2030 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het slopen van de gebouwen op de Antwerp Dry Docks site
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de situaties van artikel 66 van het KB van 16 juli 2012. De indiening van de offerte geldt als impliciete verklaring op erewoord dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §§1 en 2 van art. 66 van het KB van 16 juli 2012. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de gegevens die deze impliciete verklaring ondersteunen, te verifiëren. Voor zover ze daartoe over de mogelijkheid beschikt, zal ze, conform artikel 65, §1 van hetzelfde KB, via elektronische middelen bij de gegevensbeheerders inlichtingen en documenten opvragen om de persoonlijke toestand van de inschrijver te onderzoeken. Indien deze mogelijkheid niet bestaat, kan de aanbestedende overheid de inschrijver in elk stadium van de procedure verzoeken om de nodige bewijsstukken voor te leggen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver toont zijn financiële en economische bekwaamheid aan door een bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie
Vereiste erkenning: G5 (Afbraakwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/6/2017 - 11:00
Plaats: HH.03.05 Vergaderzaal - Zaha Hadidplein 1, 2030 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes wordt het gebruik van elektronische middelen verplicht. (Met elektronische middelen wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie, en niet per e-mail!)
De offertes moeten worden overgelegd via de e-tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 57 van het KB van 16 juli 2012.
Meer informatie kan worden bekomen op de website http://www.publicprocurement.be of via de e-procurement helpdesk op het nummer +32 (0)2 790 52 58.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 57 van het KB van 16 juli 2012, worden ingediend in PDF-formaat.
Indien u dit dossier in e-tendering toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.
Samenstelling van de inschrijving
Bij het indienen van uw offerte dient u de documenten met volgende bestandsnamen te benoemen:
- "Offerte"
- "Inschrijvingsbiljet" (dient toegevoegd te worden in pdf)
- "Meetstaat/Inventaris" (dient toegevoegd te worden in Excel)
- "Meetstaat/Inventaris" (dient toegevoegd te worden in pdf)
- "overzicht bijlagen"
- De bijlagen (indien van toepassing) dienen toegevoegd te worden als:
 "Bijlage_1"
 "Bijlage_2"
 "Bijlage_3"
 "."
Het wordt geapprecieerd als u uw offerte voorziet van een inhoudstafel.
In het "overzicht bijlagen" dient u de bijlagen per nummer inhoudelijk te benoemen.
OPGELET: bij het uploaden van documenten gelden een aantal technische beperkingen, u kan deze terugvinden onder deze linken:
- http://www.publicprocurement.be/sites/default/files/documents/man_eten_supplier_nl_20170116.pdf
http://www.publicprocurement.be/nl/faq/wat-de-maximaal-toegelaten-bestandsgrootte-bij-het-uploaden-van-een-offerte-enof-bestand
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/5/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA