AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Retie
Markt 1, BE-2470 Retie
Contact: Mevrouw Sofie Van Langendonck
Tel: +32 14389240 Fax: +32 14372736 E-mail: sofie.van.langendonck@retie.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop van een vrachtwagen met containertransportsysteem en container voor het vervoer van allerhande materialen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Gemeentelijke werkplaats, Veldenstraat 5A te 2470 Retie
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat het leveren van een nieuwe vrachtwagen met containeroptreksysteem voor het vervoer van allerhande materialen.
De reeds aanwezige containers en zoutstrooier of andere materialen dienen compatibel te zijn met het geleverde voertuig.
Er dient een overnameprijs gegeven te worden voor de ouder Renault vrachtwagen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De kandidaat kan zijn kandidatuur indienen onder de vorm van een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA), aangeleverd door de aanbestedende overheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
Lijst van de afgelopen 3jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Leveringstermijn, Weging: 10
Criterium 3: Service, Weging: 18
Criterium 4: Technische waarde, Weging: 32
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
cash of via overschrijving op rekeningnummer BE69 0910 0011 1678
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/6/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/6/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/5/2017