Stad Bilzen

Uitnodiging tot indienen offerte - IT - levering, installatie, dienstverlening en onderhoudscontract met SLA voor een WLAN oplossing op afroep voor de stad Bilzen, AGB Stadsontwikkeling Bilzen en OCMW Bilzen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Bilzen
Deken Paquayplein 1, BE-3740 Bilzen
Contact: Mevrouw Tonnie Nijssen
Tel: +32 89519260 Fax: +32 89501100 E-mail: tonnie.nijssen@bilzen.be
Internet adres(sen): www.bilzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - IT - levering, installatie, dienstverlening en onderhoudscontract met SLA voor een WLAN oplossing op afroep voor de stad Bilzen, AGB Stadsontwikkeling Bilzen en OCMW Bilzen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: gebouwen van de Stad, Autonoom gemeentebedrijf Stadsontwikkeling Bilzen en het OCMW Bilzen, 3740 Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De Stad Bilzen, het AGB en OCMW Bilzen hebben op diverse locaties WLAN merk AEROHIVE geïnstalleerd via gunning in 2011.
Er is beslist om de verdere uitbreiding en het onderhoud van het bestaande WLAN park, voor de volgende 4 jaar vast te leggen in een nieuw bestek, om de nieuwe technologie en de nieuwe strategie naar WLAN mee op te nemen in de strategie van de Stad Bilzen, het AGB en OCMW Bilzen.
Na 4 jaar zal de markt opnieuw geanalyseerd worden, gezien de snelle technologische evolutie.
Concreet wenst men onmiddellijk vermoedelijk 60 AP's uit te breiden in het woonzorgcentrum en vermoedelijk 20 AP's op meerder stedelijke diensten en het AGB
ANNEX A/B bevat de huidige configuratie op meerdere locaties in de stad Bilzen.
1. De bijbehorende diensten, bestaan uit :
i. Een voorafgaande meting ter 100 % dekking van de omgeving op de opgegeven locaties en dit voor voice/data of data.
ii. Het advies in optimaliseren van de plaatsing van verschillende types AP's (mogelijke herplaatsingen).
iii. Hivemanger update, voor beheer en opvolging.
iv. Het integreren van de nieuwe WLAN AP's op het bestaande LAN Netwerk.
v. Het leveren, stagen en installeren van Access Points op de geijkte locaties, exclusief bekabeling.
vi. De opleiding van het personeel.
vii. Het onderhoud van het geheel gedurende 4 jaar, waarvan het eerste jaar onder waarborg (nieuwe Ap's) en de volgende jaren per jaar factureerbaar, waar alle onderhoudscontracten op datum van 31/08/2021 zullen eindigen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
 Minimaal aantonen dat men beschikt over 3 technisch geschoolde mensen, in loondienst en met de nodige aantoonbare kennis in Aerohive porducten.
 Certificaten -trainingen op naam (dienen toegevoegd de CV van de personen met vermelding van de kwalificaties) -betreffende de voorgestelde producten. Enkel deze mensen worden toegelaten tijdens het project.
 Toevoegen van het certificaat van partnership van de fabrikant of via brief van de fabrikant erkenning als gecertificeerd integrator.
 Gedurende de afgelopen 36 maanden, minstens 3 vergelijkbare installaties AEROHIVE uitgevoerd te hebben met voor de 3 referenties minimaal 30 AP's en minimaal één grootte van minimaal 100 AP's . Het is niet noodzakelijk dat deze in overheidsinstellingen werden uitgevoerd. (referenties toevoegen met naam firma - datum van oplevering - contactpersoon ).
 Opgelet indien de referenties niet correct blijken wordt u uitgesloten van verdere deelname.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische kwaliteit kennis aanbieder, Weging: 15
Criterium 3: Service- en technische bijstand, Weging: 15
Criterium 4: Prijsvastheid, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/6/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 2,00
Via overschrijving ( EUR 52) inclusief verzendkosten op de rekening courant met nummer 091-0004645-18 met vermelding van het besteknummer 89/17
IBAN: BE50 0910 0046 4518,
BIC: GKCCBEBB,
Naam bank: Belfius Bank nv.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 6/6/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/5/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA