Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Levering van tongen in bainitisch staal


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: Buzzamaz El Hossain
E-mail: hossain.buzzamaz@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering van tongen in bainitisch staal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
levering van tongen in bainitisch staal
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Iedere kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 juli 2012.
De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de kandidaat zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 juli 2012.
Conform art 13 van het KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld onder art 66.
De kandidaat dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum van de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum van ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten aan de kandidaten:
- Een attest (met droogstempel) van het voorlaatste afgelopen kalenderskwaartaal of meer recent, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt door de directe belastingen en de BTW adminstratie in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord (in bijlage van deze publicatie).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Het gemiddeld jaarlijks zakencijfer van de laatste afgelopen 3 fiscale jaren dient hoger te zijn dan 1.000.000? (voorgesteld onder de vorm van een tabel).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- 2 referenties van gelijkaardige opdrachten niet ouder dan 5 jaar, waarbij de opdrachten een waarde hadden groter dan of gelijk aan 100.000? (de kandidaat beschrijft de opdracht en geeft een contactpersoon bij de klant);
- Het bestaan van een kwaliteitscontrole systeem (ISO 9001 of gelijkwaardig).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/05/2017-00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 05/06/2017-00:00
Het bestek alsook de technische voorwaarden enkel overgemaakt aan de inschrijvers na selectie van de kandidaten.
Gelieve geen rekening te houden met de aangegeven datum in punt IV.3.3.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA