Hulpverleningszone Centrum

Aankopen en leveren van één-weg en twee-weg pagers


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Hulpverleningszone Centrum
Roggestraat 70, BE-9000 Gent
Contact: Desta Gebremichael Yeneneh
Tel: +32 92688917 E-mail: yeneneh.destagebremichael@brandweerzonecentrum.be
Internet adres(sen): www.brandweerzonecentrum.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankopen en leveren van één-weg en twee-weg pagers
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft tot doel:
- de alarmering van gemengde posten, beroepsposten en ziekenvervoer via één-weg pagers
- vervanging twee-weg pagers vrijwilligersposten: huidige pagers zijn end of life en aan vervanging toe want het aantal problematische alarmeringen neemt toe.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: één-weg pagers
Korte beschrijving:
één-weg pagers
Perceel 2: twee-weg pagers
Korte beschrijving:
twee-weg pagers
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De leverancier mag zich niet bevinden in één van de uitsluitingstoestanden van artikel 61,§1 en 2 van het KB Plaatsing. Door loutere deelname aan de gunningsprocedure verklaart de kandidaat/inschrijver zich niet te bevinden in één of meerdere van onderstaande uitsluitingstoestanden:
Verplichte uitsluitingstoestanden:
 veroordeeld zijn door een in kracht van gewijsde gegaan vonnis voor:
- deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
- omkoping als bedoeld in artikel 246 en 250 van het Strafwetboek;
- fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de Wet van 17 februari 2002;
- witwassen van geld als bedoeld in artikel 5 van de Wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financieel stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.
Facultatieve uitsluitingstoestanden:
 in staat van faillissement of van vereffening verkeren, zijn werkzaamheden hebben gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie hebben ondergaan, of in een vergelijkbare toestand verkeren als gevolg een gelijkaardige procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;
 aangifte hebben gedaan van zijn faillissement of voor de inschrijver is een procedure van vereffening aanhangig is, een gerechtelijke reorganisatie ondergaan of in een gelijkaardige procedure bestaande in ander nationale reglementeringen;
 bij een in kracht van gewijsde gegane rechterlijke beslissing veroordeeld zijn voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
 bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout hebben begaan;
 niet voldaan hebben aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig artikel 62;
 niet in orde zijn met betaling van de belastingen volgens de Belgische wetgeving of van het land waar de inschrijver gevestigd is overeenkomstig artikel 63;
 zich in ernstige mate schuldig hebben gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar in het kader van de kwalitatieve selectie, of die deze inlichtingen niet heeft verstrekt.
De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg volgende documenten controleren:
o het RSZ-attest in de zin van art. 62, §1 KB Plaatsing
o het attest waaruit blijkt dat de inschrijver heeft voldaan aan de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën in de zin van art. 63,§2 KB Plaatsing
o Het attest van niet-faillissement.
De kandidaat/inschrijver voegt wel volgende bewijsstukken bij zijn offerte:
- voor kandidaten/inschrijvers die niet in België zijn gevestigd: een attest waaruit blijkt dat voldaan is aan de fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land van vestiging
- voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
De aanbestedende overheid kan in eender welk stadium van de procedure en met alle middelen die zij dienstig acht inlichtingen inwinnen over de situatie van om het even welke kandidaat of inschrijver.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Met het oog op de beoordeling van de financiële en economische draagkracht voegt de kandidaat/inschrijver volgende gegevens/documenten bij zijn offerte:
Een verklaring betreffende de totale omzet gedurende de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Minimum eis: minimum gemiddeld jaaromzet over de laatste drieboekjaren op het gebied waarop de opdracht betrekking heeft:
Minimum gemiddelde jaaromzet Perceel 1: 100.000 euro
Minimum gemiddelde jaaromzet Perceel 2: 400.000 euro
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat-inschrijver toont zijn technische bekwaamheid (voor perceel 1 & perceel 2) aan door het voorleggen van:
- minstens 3 leveringen uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar aan de publieke- of privaatrechtelijke instanties op het gebied waarop de levering betrekking heeft:
a) indien het leveringen aan overheden betreft, worden de leveringen aangetoond door certificaten die door de bevoegde overheid zijn opgesteld of goedgekeurd;
b) indien het gaat om leveringen aan privaatrechtelijke personen worden de leveringen aangetoond door certificaten opgesteld door deze personen of, bij ontstentenis, door een verklaring van de leverancier.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/06/2017 - 13:30
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/06/2017 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/06/2017 - 13:30
Plaats: zie bestek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA