Binhôme

Opdracht voor opknapwerken aan 72 onbewoonde sociale woningen op Elsene en Ukkel.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
BinHôme
Jan Ballegeerstraat 69/28, BE-1180 Ukkel
Contact: Walschot Marc Marie
Tel: +32 23792579 Fax: +32 23792589 E-mail: marc.walschot@binhome.brussels
Internet adres(sen): info@binhome.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opdracht voor opknapwerken aan 72 onbewoonde sociale woningen op Elsene en Ukkel.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Opdracht voor opknapwerken aan 72 onbewoonde sociale woningen op Elsene en Ukkel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
895899,11? EXCBTW/18 maanden
Geraamde waarde zonder BTW: 895899.11 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011
« Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes ».
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 4, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/06/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/06/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/06/2017 - 10:00
Plaats: Jan Ballegeerstraat, 69/28 te 1180 Ukkel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op straffe van nietigheid van zijn offerte moet de inschrijver naast de in de aankondiging van opdracht gevraagde documenten het volgende bij zijn offerte voegen:
1° het attest van plaatsbezoek vóór de werken; dit bezoek is verplicht. Zie punt III, bijlage III.9 Attest van plaatsbezoek bij het bijzonder bestek;
2° de eventuele inlichtingen die de veiligheids- en gezondheidscoördinator in bijlage III.7 van dit bijzonder bestek vraagt;
3° drie attesten van goede uitvoering (ondertekend door de aanbestedende overheden of vergelijkbare opdrachtgever) voor vergelijkbare werken en een minimumbedrag van ? 500.000,00 excl. btw per jaar, uitgevoerd in de voorbije 5 jaar.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/05/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA