AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Asse
Gemeenteplein 1, BE-1730 Asse
Contact: De heer Evert De Proost
Tel: +32 24515103 E-mail: evert.deproost@asse.be
Internet adres(sen): www.asse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwing op maat van het administratief centrum
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Administratief centrum, Gemeenteplein 1, 1730 Asse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het gemeentebestuur wenste over te gaan tot een optimalisatie van de dienstverlening aan de loketten Burgerzaken en Technische zaken.
Het huidige administratief centrum dient derhalve te worden verbouwd zodat het geschikt wordt voor de nieuwe organisatie van de gemeentelijke diensten rekening houdend met de resultaten van het dienstverleningstraject (MADE).
Het dossier omvat een grondige renovatie van het gelijkvloers, inclusief de vernieuwing van de technische installaties voor deze verdieping.
Ook de plaatsing van nieuw meubilair in de publieke zone is ingebrepen in deze opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Referentielijst met 3 projecten, die voldoen aan volgende criteria:
de 3 projecten hebben een aannemingssom > EUR 500.000 excl. btw
minstens 1 renovatie
minstens 1 nieuwbouw
minstens 1 in opdracht van een openbaar bestuur
Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/6/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/6/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
13/6/2017 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/4/2017