Vlaamse Landmaatschappij

Uitnodiging tot indienen offerte - Natuurinrichtingsproject Biscopveld, kijkhut en uitkijkplatform Aanwijsputten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Landmaatschappij
Gulden Vlieslaan 72, BE-1060 Brussel
Contact: De heer Joeri Paesschierssens
Tel: +32 50458100 Fax: +32 50548199 E-mail: Joeri.Paesschierssens@vlm.be
Internet adres(sen): www.vlm.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Natuurinrichtingsproject Biscopveld, kijkhut en uitkijkplatform Aanwijsputten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Arr. Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Natuurinrichtingsproject Biscopveld, kijkhut en uitkijkplatform Aanwijsputten
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting of belangenvermenging te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§1 en 2 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing van overheidsopdrachten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Kwaliteit van het team, Weging: 20
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het digitale bestek en zijn bijlagen kunnen gratis verkregen worden via het platform e-notification (https://enot.publicprocurement.be/).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/5/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/4/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA