Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn

PG1066-90331A - Spoorvernieuwing Wenduine/Kerkstraat - Harendijke


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Vervoermaatschappij De Lijn
Ragheno Business Park - Motstraat 20, BE-2800 Mechelen
Contact: Domeinen & Infrastructuur
Benny De bruyn
Tel: +32 15408641 E-mail: benny.debruyn@delijn.be
Internet adres(sen): www.delijn.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PG1066-90331A - Spoorvernieuwing Wenduine/Kerkstraat - Harendijke
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Wenduine
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De uit te voeren werken betreffen:
- ppbreken van de bestaande sporen met het wegnemen van de bestaande koffer tot een diepte van 72 cm t.a.v. de railkop,
- het aanleggen van een nieuw spoor m.i.v. oversteken rijweg, fiets- en voetgangersdoorsteken;
- het vernieuwen van tramperrons m.i.v. halte-infrastructuur en doorsteeksignalen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie H: algemene aannemingen van spoorwerken.
Klasse: 7.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/06/2017-14:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 06/06/2017-14:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 06/06/2017-14:00
Ophalen bestekdocumenten: klik op link vermeld bij adres kopersprofiel pagina 1 van deze aankondiging.
Verplichte e-invoicing: vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing. Specifieke informatie voor firma's is terug te vinden op deze pagina: https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers
Als opdrachtnemer van de Vlaamse overheid wordt u gratis begeleiding aangeboden. Neem hiervoor contact op met het Vlaamse e-invoicingteam via het e-mailadres e.procurement@vlaanderen.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/04/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA