Gan - Technische Dienst

GESPREIDE LEVERING EN PLAATSING VAN CONTAINERS


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GAN - Technische Dienst
de Broquevillelaan 12 , BE-1150 Brussel
Contact: Manuela Cardoso Amorim
Manuela Cardoso Amorim
Tel: +32 27780811 E-mail: manuela.cardosoamorim@arp-gan.be
Internet adres(sen): www.arp-gan.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
GESPREIDE LEVERING EN PLAATSING VAN CONTAINERS
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht is de gespreide levering en plaatsing van containers bij de klanten van het Agentschap.
Alleen de kennisgeving van een bestelbon, per e-mail gestuurd door een aangestelde persoon van het Agentschap, geeft de opdrachtnemer het recht en de verplichting om de goederen die op de bestelbon zijn vermeld, te leveren op de opgegeven plaats.
De opdracht heeft een looptijd van twee jaar vanaf de gunning. De opdracht zal één keer worden verlengd voor een periode van één bijkomend jaar behoudens opzegging door één van de partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste 7 maanden voor het einde van de periode van twee jaar.
Het Agentschap zal de bestellingen plaatsen naargelang van zijn noden, zonder dat het ertoe gehouden is de hoeveelheden die ter informatie zijn opgegeven in dit bijzonder bestek, integraal te bestellen. De kennisgeving aan de inschrijver van de goedkeuring van zijn offerte verbindt het Agentschap er dus niet toe om bij hem een bestelling te plaatsen voor een minimaal totaalbedrag en de leverancier verwerft niet het recht om deze hoeveelheden te leveren door het toekennen van de opdracht.
Deze opdracht doet evenwel geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere dienstverlener voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/05/2017 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/05/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/05/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek is gratis beschikbaar via onze website www.netbrussel.be (klikken op "Over ons" en dan "overheidsopdrachten").
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/04/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA