KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UNIVERSITAIR MEDISCH CENTRUM SINT-PIETER
Hoogstraat, 322, BE-1000 BRUSSEL
Contact: Meneer Franco CARRIERI
Tel: +32 25354278 Fax: +32 25353973 E-mail: franco_carrieri@stpierre-bru.be
Internet adres(sen):
http://www.stpierre-bru.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meubilair voor Laboratoria "LHUB - ULB vleugel 557"
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
UMC SINT-PIETER - Heropbouw - Fase III - Vleugels 500/550 - Uitbreidingen UMC en Laboratoria -
'Meubilair voor Laboratoria''.
FASE III van de werken vervolledigt de Wederopbouw van het Sint-Pietersziekenhuis.
Het omvat de bouw van :
- gebouw 550, bestemd om onder andere de laboratoria van de volledige site in onder te brengen;
- vleugel 500, tussen assen 502 en 508, gelijkaardig aan vleugels 300 en 400, hoofdzakelijk bestemd voor
hospitalisatie;
- de sokkel, verbindingszones tussen vleugels 500 en 600 bestemd voor de medisch technische uitbreidingen.
Deze constructies vertegenwoordigen een geheel van ongeveer 20 000 m² over 12 niveaus. Gebouw 550 start bij
de funderingen, terwijl vleugel 500 en de sokkel reeds 4 niveaus omvatten.
Deze opdracht betreft de leveringen van 'Meubilair voor Laboratoria' van het gebouw 550 op niveau 557.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) NADERE INLICHTINGEN
In plaats van:
1) De uitvoeringstermijn wordt uitgedrukt in werkdagen.
2) De validiteitstermijn van offertes wordt uitgedrukt in kalenderdagen.
3) Verplicht voorafgaand plaatsbezoek : 29 maart 2017 om 13 U 00. Contactpersoon : De Heer Gaël
DEPOORTER
(0474/72.31.20).
Te lezen:
1) De uitvoeringstermijn wordt uitgedrukt in werkdagen.
2) De validiteitstermijn van offertes wordt uitgedrukt in kalenderdagen.
3) Verplicht voorafgaand plaatsbezoek : 29 maart 2017 om 13 U 00. Contactpersoon : De Heer Gaël
DEPOORTER
(0474/72.31.20). en andere bezoek de dinsdag 25 april 2017 om 11u00
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
21/04/2017 à 13:00
Te lezen:
08/05/2017 à 9:00
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
21/04/2017 à 13:00
Te lezen:
08/05/2017 à 9:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 07/04/2017 - 14:00
Te lezen: 25/04/2017 - 14:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 21/04/2017 - 13:00
Te lezen: 08/05/2017 - 09:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum:
In plaats van: 21/04/2017 - 13:00
Te lezen: 08/05/2017 - 09:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/04/2017