AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Anderlechtse Haard n.v.
Bergense steenweg 595, BE-1070 Brussel (Anderlecht)
Contact: De heer Laureant DELFOSSE
Tel: +32 25567783 Fax: +32 25567789 E-mail: projet@foyeranderlechtois.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
\Het conform stellen van de huishoudelijke elektriciteitsnetten in de woningen van de Anderlechtse Haard
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: De woningen in de gebouwen gelegen te Anderlecht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het conform stellen van de huishoudelijke elektriciteitsnetten in de woningen van de Anderlechtse Haard
Belangrijkste plaats van uitvoering: de woningen in de gebouwen gelegen te Anderlecht
- Démocratiestraat n°53, n°55, n°58, n°64
- Albert I-square n°1, n°14, n°15, n°28
-Peterbos n°1, n°4, n°5, n°7, n°12, n°13 n°14, n°15
- Ferdinant Crapsstraat n°2
- Duivenmelkersstraat n°136, n°138
- Weeshuisstraat n°30
- Asterhoek n°7, n°8
- Grondelsstraat n°59, n°61, n°63
- Zaadstraat n°1, n°3
- Victor Rauterstraat n°30, n°32, n°34
- Voortstraat n°96, n°98, n°100
- Ridderspoorlaan n°1, n°3, n°5, n°7, n°9, n°11
- Carpentierstraat n°2, n°4, n°6, n°8, n°10, n°12
- Kommenstraat n°14
- Ninoofsesteenweg n°622 t/m n°636
- Van Souststraat n°283 t/m n°297
- Huizen wijk het Rad en wijk Goede Lucht
Voor meer details, zie lijst met de betrokken woningen in de technische bepalingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 »
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
« Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3°: De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document, dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid van het betrokken land is uitgereikt.
Art. 62: Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63: De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 7
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 7
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 25.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Par versement sur le compte n°BE40 0910 1016 9063
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/5/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/5/2017 - 11:00
Plaats: Rue Victor Rauter 32 à Anderlecht 1070, Salle du Conseil
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
25/04/2017 om 10.00
Adres van de verplichte bezoek : Peterobs Park 7C te 1070 Anderlecht
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/4/2017