AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Rotselaar
Provinciebaan 20, BE-3110 Rotselaar
Contact: Mevrouw Sofie Geens
Tel: +32 16616350 Fax: +32 16616393 E-mail: sofie.geens@rotselaar.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Gemeente Rotselaar - Onderhoudswerken asfalt
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Rotselaar
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht behelst het uitvoeren van onderhoudswerken aan (een deel van) de asfaltwegen Olmendreef, Bosbessenlaan, Eikenlaan, Elzendreef, Acacialaan, Dennenlaan, Heirbaan, Schoolstraat, Kerkhofstraat, Paternosterstraat, Pad tegen 't Solleveld, Steenweg op Nieuwrode, Beninksstraat, Stenenmuurstraat, Guldentop en Beverlaak , namelijk :
- Insnijden bitumineuze verharding
- Affrezen asfaltverharding
- Opbreken asfaltverharding en fundering
- Bitumineuze overlaging
- Slemlagen
- Lijnvormige elementen
Markeringen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden(faillissement, fiscale achterstallen of achterstallige sociale zekerheidsbijdragen)
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Zie bestek
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 40.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Via overschrijving op het rekeningnummer IBAN BE43 0910 0063 7401 - BIC: GKCC BE BB
Dossiernummer en BTW-nummer dient bij overschrijving vermeld te worden.
Na overschijving kan de digitale samenvattende meetstaat opgevraagd worden via : inge.nackaerts@interleuven.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/5/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/5/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Rotselaar , Proviniebaan 20 , 3110 Rotselaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/4/2017