Agentschap Facilitair Bedrijf

2017/HFB/OA/33365 - Perceel 1: dakwerken- Perceel 2: maken van nooduitgang + plaatselijke vochtrenovatie.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=268059
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OA/33365 - Perceel 1: dakwerken- Perceel 2: maken van nooduitgang + plaatselijke vochtrenovatie.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeenschapscentrum De Kam
Beekstraat 172 -WezembeekOppem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Perceel 1: dakwerken - Perceel 2: maken van nooduitgang + plaatselijke vochtrenovatie
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Dakwerken
Korte beschrijving:
Het vervangen van de dakpannen.
Perceel 2: Maken van nooduitgang + plaatselijke vochtrenovatie
Korte beschrijving:
Het maken van een extra nooduitgang in de zijgevel. Het plaatselijk herstellen van het gevelmetselwerk.
Vochtrenovatie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/05/2017 - 10:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/05/2017 - 10:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 15/05/2017 - 10:45
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een voorafgaand plaatsbezoek is verplicht voor elke inschrijver.
Een plaatsbezoek is mogelijk volgens de instructies op p. 1 van dit bestek.
Het attest van plaatsbezoek is verplicht bij te voegen bij de offerte.
Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek.
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB
van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals
vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving
waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/04/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA