AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
FOD Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Vooruitgangstraat 50, BE-1210 Brussel
Contact: Budget en Beheerscontrole
Dhr. R. Massant
Tel: +32 22777947 Fax: +32 22775108 E-mail: achat.aankoop@economie.fgov.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=267910
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/51234/E2/FAPETRO BESTELWAGENS
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aankoop en levering van 2 bestelwagens, waarvan de laadruimte dient te worden omgebouwd in een opslagruimte en een gekoelde stockageruimte, voor het vervoer van stalen aardolieproducten die FAPETRO ophaalt over het ganse Belgische grondgebied in het kader van de kwaliteitscontrole van aardolieproducten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Twee (!) bestelwagens
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bijzonder bestek : https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=267910
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bijzonder bestek : https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=267910
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/05/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/05/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opgelet : De variante heeft ENKEL betrekking op het gedeelte opbouw !
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/04/2017