Brussels Instituut Voor Milieubeheer

Uitnodiging tot indienen offerte - Maintenance du réseau piézométrique existant et de son extension (année 2017 et suivant) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Instituut voor Milieubeheer
Havenlaan 86C/3000, BE-1000 Brussel
Contact: Mevrouw Arlette Liétar
Tel: +32 27757993 E-mail: alietar@environnement.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Maintenance du réseau piézométrique existant et de son extension (année 2017 et suivant) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Brussels Instituut voor Milieubeheer, Havenlaan 86C/3000 te 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
La mission du prestataire de services comprend :
1. des prestations de gestion informatique globale du poste central d'appel et de gestion du réseau de mesure automatique permettant d'assurer le transfert journalier des mesures des sites de surveillance vers le serveur informatique de l'Institut,
- des prestations d'assistance informatiques pour les procédures de validation et de transfert des données issues des réseaux de surveillance automatique et manuel vers la base de données PostgreSQL existante
- et des prestations d'installations, de mises à jour, de développement informatique de nouvelles fonctionnalités des logiciels de gestion du réseau pour répondre en cours de marché aux besoins du pouvoir adjudicateur
2. des prestations de maintenance et de contrôle physique sur site des données piézométriques mesurées pour 28 stations de mesures du réseau automatique
3. des prestations de dépannage des stations de mesure sur site et, en atelier, les prestations de dépannage des cartes électroniques des unités d'enregistrement des stations de mesure du réseau automatique
4. dans le cadre de l'extension du réseau automatique, des prestations d'installation au maximum de deux nouvelles stations de mesure ainsi que la fourniture du matériel
5.- des fournitures pour la constitution d'un stock de pièces de rechange pour dépannage afin d'assurer le fonctionnement optimal du réseau automatique.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Criterium 1: De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast.
* Criterium 2: Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
Critère 1: Le soumissionnaire apporte la preuve que:
- Les personnes chargées de la maintenance et du dépannage des stations de surveillance sur site disposent d'un diplôme de qualification technique, orientation électronique, électriicité ou électromécanique ET disposant d'une expérience de minimum 3 ans au cours des 5 dernières années en maintenance d'équipements hydrologiques ou piézométriques télémesurés.
- Les personnes chargées de la maintenance informatique des logiciels de gestion d'appels et de gestion du réseau et des protocoles de communication entre les stations de terrain et du poste central d'appel, du contrôle de la qualité des données et des procédures d'importation des données validées dans la base de données psotgresQL ou équivalente disposent d'un diplôme d'ingénieur industriel en électricité ou électronique et compétences professionnelles minimales en informatique, notamment en gestion de base de données postgresQL ou équivalente.
Documents à joindre: La liste des personnes composant les équipes chargées de l'exécution du marché ainsi qu'une copie de leur diplôme et leur CV.
Critère 2 : le soumissionnaire apporte la preuve qu'il a effectué au cours des 3 dernières années aux moins 2 missions dans le domaine de la gestion d'équipement hydrologique ou piézométriques télépesurés pour un montant de 45.000 EUR HTVA par mission.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: La qualité du matériel proposé
Criterium 2: Prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 26/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/4/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA