Citydev

KMO Park Magellan


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
citydev
Gabrielle Petitstraat 6, BE-1080 Brussel
Contact: Alexandre Olivier
Tel: +32 24225243 E-mail: oalexandre@citydev.brussels
Internet adres(sen): http://www.citydev.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
KMO Park Magellan
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ransbeekstraat 230 te 1120 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken betreffen de binneninrichting van twee casco gebouwen (samen 4.944 m²) om er kmo's te kunnen huisvesten. Er moet een betonnen chape gegoten worden en scheidingsmuren voor 9 ateliermodules worden geplaatst. Het programma omvat de inrichting van 9 duplex-eenheden van 100 m², met kantoren, sanitair en sociale lokalen. Zijn ook inbegrepen: verwarming, elektriciteit en ventilatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 1290000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver levert het bewijs dat hij voldoet aan de vereisten inzake erkenning en klasse .
De inschrijver levert het bewijs dat hij een verzekering tegen beroepsrisico's heeft.
(zie bestek)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver levert het bewijs dat hij voldoet aan de vereisten inzake erkenning en klasse .
Klasse: 5, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/04/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/05/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 12/05/2017 - 11:00
Plaats: citydev.brussels (Gewestelijke Ontwikkelingsmaatschappij voor het Brussels Hoofdstedelijk Gewest) - Gabrielle Petitstraat 6, 1080 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De gebouwen dienen verplicht bezocht te worden vooraleer een offerte in te dienen. Twee bezoeken zijn gepland : op keuze, vrijdag 28/04 om 11.00 uur of dinsdag 02/05 om 11.00 uur (aanwezigheid bevestigen via een e-mail naar de heer Olivier Alexandre : oalexandre@citydev.brussels).
Het aanbestedingsdossier is op verzoek te verkrijgen bij de heer Olivier Alexandre : oalexandre@citydev.brussels).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/04/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA