Vrt

Uitnodiging tot indienen offerte - Ombouw VRT/RTBf ingang BC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VRT
Auguste Reyerslaan 52, BE-1043 Brussel
Contact: De heer Kevin Mariyo
Tel: +32 27414392 Fax: +32 27357924 E-mail: aankoop@vrt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Ombouw VRT/RTBf ingang BC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: VRT, Auguste Reyerslaan 52 te 1043 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze werken: Ombouw lobby BC en ontvangstgebouw.
Toelichting:
Met deze opdracht wil de VRT de inrichting van de lobby BC vernieuwen, een aanpalend sanitair blok bouwen en de inrichting van het ontvangstgebouw vernieuwen.
Het ontvangstgebouw bevindt zich aan de ingang van de VRT (Karabiniersplein).
De lobby BC, gemeenschappelijke bezoekersruimte VRT-RTBF, is gelegen achter de centrale inkomdeur van het omroepcentrum.
De opdracht omvat o.a. het uitvoeren van :
 voorbereiding : opstellen uitvoeringsplanning rekening houdende met start-, einddata en milestones opgelegd door het bestuur, werfinrichting, signalisatie werfzone e.d.
 afbraakwerken : verwijderen van vaste inrichting, vloerbekleding, .
 ruwbouwwerken : doorboringen
 inrichtingswerken : schotwanden, ceramische wand- en vloerbekledingen, sanitaire inrichting, plaatsen van aan- en afvoerleidingen, houten wandbekelding, .
 houten schrijnwerk op maat : kast, desken, tafel, .
 afwerkings- en voltooiingswerken : soepele vloerbekleding, schilderen
Plaats van uitvoering: VRT, Auguste Reyerslaan 52 te 1043 Brussel
De aanbestedende overheid ziet er op toe dat deze opdracht wordt uitgevoerd met inachtname van de anti-discriminatiewetgeving.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van de btw overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is (in België betreft dit attest 276C2).
? Opmerking voor de drie bovenstaande punten: voor de Belgische inschrijvers zal de aanbestedende overheid dit document via Digiflow opvragen en controleren. De buitenlandse inschrijvers moeten een getuigschrift voorleggen dat door de bevoegde overheid van het betrokken land werd uitgereikt. Wanneer een dergelijk document niet uitgereikt wordt in het betrokken land, kan het vervangen worden door een verklaring onder eed of door een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijke of overheidsinstantie, een notaris of een bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver (IV.2 Bijlage B: Verklaring op eer).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een recente bankverklaring.
* Geen negatief eigen vermogen.
Zie publicatiedocument.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
*De bijhorende documenten die aantonen dat de aannemer beschikt over de juiste bekwaamheden in zijn sector.
D, D4 of D16, klasse in overeenstemming met het aannemingsbedrag;
Zie publicatiedocument.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 2
D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Technische waarde, Weging: 20
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
11/04/2017 om 10.00
De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.
De inschrijver zal bij het opmaken van zijn prijsofferte zich rekenschap geven van de specifieke toestand ter plaatse en rekening houden met de noodzakelijk te nemen maatregelen. Enkele ervan zijn opgenomen in dit bestek. Hij is er daarom toe gehouden de juiste toestand en afmetingen ter plaatse na te gaan.
Het verplicht plaatsbezoek gaat door op dinsdag 11 april om 10u, afspraak in lobby BC.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 1/4/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA