Stad Tongeren

Uitnodiging tot indienen offerte - CC Velinx: vervangen van de kleine tribune - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Tongeren
Maastrichterstraat 10, BE-3700 Tongeren
Contact: De heer Wim Bosmans
Tel: +32 12800024 E-mail: wim.bosmans@stadtongeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - CC Velinx: vervangen van de kleine tribune - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: CC Velinx (+bibliotheek), Dijk 111 te 3700 Tongeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze leveringen: vervangen van de kleine tribune in CC De Velinx.
Leveringsplaats: Dijk 111 te Tongeren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de Belgische inschrijver zich niet in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in art. 61, § 2, 1°, 2°, 4°, 5°, 6° en 7° KB 15/7/2011 te bevinden.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid zelf het RSZ-attest, het attest van niet-faillissement en soortgelijke toestand, en het attest 'fiscale schulden' via elektronische weg op overeenkomstig art. 60, § 1 KB 15/7/2011.
De Belgische inschrijver voegt bij zijn offerte een uittreksel uit het strafregister, niet ouder dan 3 maanden te rekenen vanaf de datum van opening van de offertes, m.h.o. het bewijs dat hij zich niet in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in artikel 20, § 1/1 wet 15/6/2006 of artikel 61, § 1 en § 2, 3° KB 15/7/2011 bevindt:
 indien de inschrijver een rechtspersoon is: uittreksel uitgereikt door de dienst Centraal Strafregister van de FOD Justitie (zie http://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/diensten_van_de_fod/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister);
 indien de inschrijver een natuurlijk persoon is: uittreksel uitgereikt door het gemeentebestuur van zijn domicilie.
De Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie, voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van art. 62, § 2 KB 15/7/2011.
De buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte de nodige bewijsstukken volgens de bepalingen van art. 61, § 3 KB 15/7/2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient zijn financiële en economische draagkracht aan te tonen door het voorleggen van een bankverklaring, opgesteld overeenkomstig het model gevoegd als bijlage 3 van het KB 15/7/2011.
.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver toont zijn technische bekwaamheid aan a.d.h.v. referenties van de voornaamste gelijkaardige opdrachten die gedurende de afgelopen drie jaren werden verricht.
Deze opdrachten dienen in principe te worden aangetoond door attesten die de opdrachtgever heeft afgeleverd of medeondertekend. Deze attesten bevatten het bedrag en het tijdstip van uitvoering van de opdracht en geven duidelijk weer of deze op regelmatige wijze tot een goed einde werd gebracht of tot voldoening van de opdrachtgever werd uitgevoerd.
Minimumeis: drie referenties betreffende gelijkaardige opdrachten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/4/2017 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Ten einde zijn offerte met kennis te kunnen opmaken, zal de inschrijver zich ter plaatse vergewissen van de omstandigheden waarin de werken dienen te worden uitgevoerd. De inschrijver wordt verwacht voor dit plaatsbezoek een afspraak te maken met dhr. Wim Bosmans (zie contactgegevens op blz. 3).
Het ingevulde en ondertekende attest van plaatsbezoek (zie bijlage C van dit bestek) dient in bezit te zijn van de aanbestedende overheid of bij de offerte te worden gevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA