Hogeschool Pxl

Schoonmaken van alle lokalen in de gebouwen van Hogeschool PXL


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Hogeschool PXL
Elfde-Liniestraat 24, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Chris Vos
Tel: +32 11775811 Fax: +32 11775559 E-mail: chris.vos@pxl.be
Internet adres(sen): www.pxl.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaken van alle lokalen in de gebouwen van Hogeschool PXL
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Hogeschool PXL, Elfde-Liniestraat 24 te 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhavige opdracht betreft het algemeen of specifiek schoonmaken van klaslokalen, sanitaire voorzieningen, kantoren, catering, magazijnen, aula's, ..
Doelstelling: Inzet op een professionele dienstverlening met gepaste infrastructuur ifv aangenaam studeer en werkklimaat (SD11)
Hogeschool PXL hecht veel belang aan een prettige werk- en onderwijsomgeving. Daarin speelt een schoon interieur een belangrijke rol. De schoonmaak noodzaakt een professionele uitvoer tijdens of na werktijden, bij aan- of afwezigheid van het personeel. Voor een optimale afstemming met de opdrachtgever en de coördinatie van de werkzaamheden is één aanspreekpunt permanent bereikbaar
De lokalen zijn onder gebracht in 6 campussen zijnde:
- Campus Elfde Linie, Elfde-Liniestraat 24 - 26 te B-3500 HASSELT;
- Campus Quartier Canal, Bootstraat 11 te B-3500 HASSELT;
- Corda Campus, Kempische Steenweg 293 te B-3500 HASELT;
- Campus Vildersstraat, Vildersstraat 5 te B-3500 HASSELT;
- Campus Guffenslaan, Guffenslaan 39 te B-3500 HASSELT;
- Campus Diepenbeek, Agoralaan geb. H te B-3590 DIEPENBEEK.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Vijf firma's, waarvan de naam, adres en contactpersoon wordt vermeld.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/5/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek kan GRATIS worden gedownload. Zie link in het publicatiebericht.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 11/5/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 11/5/2017 - 10:00
Plaats: Hogeschool PXL, Gebouw A, Elfde-Liniestraat 24 te B-3500 HASSELT
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.
De bezoekdagen zullen doorgaan op volgende data:
Campus Elfde-Linie, Campus Quartier Canal en Corda Campus
Begeleider: de heer Paul Dox
Datum: woensdag 3 mei 2017 om 9u00.
Samenkomst aan gebouw A, Elfde-Liniestraat 24 te B-3500 HASSELT.
Duurtijd: van 9 tot 12u
Campus Vildersstraat
Begeleider: de heer Jan Cruysberghs
Datum: woensdag 3 mei 2017 om 13u00
Samenkomst aan onthaal, Vildersstraat 5 te B-3500 HASSELT.
Duurtijd: van 13 tot 16u
Campus Diepenbeek
Begeleider: de heer Roger Vrancken
Datum: donderdag 4 mei 2017 om 9u00
Samenkomst aan onthaal, Agoralaan te B-3590 DIEPENBEEK
Duurtijd: van 9 tot 12u
Campus Guffenslaan
Begeleider: Katrien Cox
Datum: donderdag 4 mei 2017 om 13u00
Samenkomst aan onthaal, Guffenslaan 39 te B-3500 HASSELT
Duurtijd: van 13 tot 16u
De inschrijver is verplicht het vereiste document in te vullen en te laten tekenen door de begeleider. Het document dient op straffe van nietigheid van de offerte aan de offerte te worden toegevoegd.
Na de bezoekdagen kan er geen bestek meer worden opgevraagd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA