Interleuven

Infrastructuurwerken verkaveling Bruul Bierbeek


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Interleuven
Brouwersstraat 6, BE-3000 Leuven
Contact: De heer Dirk Rits
Tel: +32 16284232 E-mail: dirk.rits@interleuven.BE
Internet adres(sen): www.interleuven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Infrastructuurwerken verkaveling Bruul Bierbeek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bierbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht behelst: het uitvoeren van infrastructuurwerken voor de realisatie van de 3de fase van de verkaveling Bruul Bierbeek , namelijk rioleringswerken, de aanleg van een open bufferbekken, bestratingen in betonstraatstenen en asfalt, aanplantingswerken en de plaatsing van straatmeubilair.
De werken dienen te worden uitgevoerd in twee fasen, de toewijzing der werken zal gebeuren voor de beide fasen.
Fase 1 (deel 1: BASIS) behelst het aanleggen van de volledige rioleringsinfrastructuur en de volledige weginfrastructuur (met uitzondering van de voetpaden en aanhorigheden).
Fase 2 (deel 2: AFWERKING + deel 3: WERKEN VOOR REKENING VAN DE GEMEENTE BIERBEEK) betreft het aanleggen van de voetpaden, parkings, straatmeubilair, speeltuigen en alle groenaanleg. Het aanvangsbevel voor fase 2 zal worden gegeven binnen een tijdspanne van maximum vijf jaar na de voorlopige oplevering van de eerste fase. Er zal een voorlopige oplevering en een definitieve oplevering plaatsvinden na beëindiging van elke fase. De inschrijver heeft geen recht op een schadevergoeding, van gelijk welke aard, als gevolg van deze werkwijze.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Document met verwijzing naar V&G plan waarin hij beschrijft op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren rekening houdend met dit V& G plan.
Zie bestek
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 120.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Via overschrijving op het rekeningnummer IBAN BE43 0910 0063 7401 - BIC: GKCC BE BB
Kostprijs analoog en digitaal dossier : EUR 120,-
Kostprijs digitaal dossier (downloadlink) : EUR 30,-
Alleen het kantoor Interleuven is belast met de verkoop van de bescheiden betreffende deze aanneming en deze bescheiden zijn enkel te bekomen door overschrijving van het bedrag ( EUR 120,- of EUR 30,-) op het vermelde rekeningnummer met de mededeling "nr 819.071 - Infrastructuurwerken verkaveling Bruul Bierbeek" en met vermelding van het BTW nummer van de aannemer en mailadres voor het verzenden van de downloadlink.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/5/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/5/2017 - 11:00
Plaats: Zaal gelijkvloers - Interleuven, Brouwersstraat 6, 3000 Leuven
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA