AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Eupen
Rathausplatz 14, BE-4700 Eupen
Contact: Schifflers Astrid; Pitz Mario
Tel: +32 87595841 Fax: +32 87595800 E-mail: astrid.schifflers@eupen.be; mario.pitz@eupen.be
Internet adres(sen): www.eupen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Erneuerung der Heizzentrale und Heizungssteuerung im Rathaus, Rathausplatz 14 in 4700 Eupen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Rathausplatz 14
4700 Eupen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Erneuerung der Heizzentrale und der Regulierung im Rathaus - Rathausplatz 14 in 4700 Eupen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Siehe Lastenheft.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Siehe Lastenheft.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Siehe Lastenheft.
Siehe Lastenheft.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/04/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Die Dokumente können KOSTENLOS unter dem in der Auftragsbekanntmachung aufgeführten Link heruntergeladen werden. Die Dokumente in Papierform sind zahlbar und können beim Studienbüro BICE scrl, Route du Condroz 106, 4121 Neupré, bice@bice.be, angefragt werden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/04/2017 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Es ist eine obligatorischer Ortsbegehung vorgesehen.
Der Termin ist zu vereinbaren mit Herrn Mario PITZ, mario.pitz@eupen.be, Tel. 087/59.58.54.
Äußerster Termin für die Ortsbegehung: 10 Tage vor Angebotshinterlegung.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/03/2017