AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Bertem
Tervuursesteenweg 178, BE-3060 Bertem
Contact: Mevrouw Marieke Cyffers
Tel: +32 16499775 Fax: +32 16490725 E-mail: marieke.cyffers@bertem.be
Internet adres(sen): www.bertem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract asfaltherstellingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Bertem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente wenst een raamcontract af te sluiten met een aannemer voor allerhande asfaltherstellingen.
Dit kan gaan over hele straten die geherasfalteerd moeten worden (affrezen toplaag + nieuwe asfalt) of stukken straat die na de winterperiode zwaar beschadigd zijn en herstelling vragen (ev. herstelling fundering en onderlaag + affrezen toplaag + nieuwe asfalt).
De kolken, riooldeksels en boordstenen blijven in principe behouden. Er dient uitgewerkt te worden naar de kolken en riooldeksels.
De aanleg van de toplaag gebeurt in één operatie.
De aanbestedende overheid kan eventueel ingaan op een voorstel van de aannemer tot aanpassing van deze fasen en/of tot omlegging van het verkeer, indien blijkt dat dit voorstel gunstiger is voor het verkeer en de omwonenden.
Verwijderen van de signalisatie van de werf na beëindiging van de werken:
Binnen 24 uur na beëindiging van de werken zal de aannemer de signalisatie verwijderen van het openbaar domein. Indien hieraan niet wordt voldaan, zullen deze worden verwijderd door de aanbestedende overheid tegen de geldende retributie werken ten laste van derden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: klasse 2 of hoger
categorie C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/5/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De opdrachtdocumenten zijn te verkrijgen via de website.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/5/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
11/5/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, collegezaal (1ste verdieping)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/3/2017