Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Tienen Vzw

RZ Heilig Hart Tienen - verbouwing OP-zaal 3 - perceel CVVKSMG


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regionaal Ziekenhuis Heilig Hart Tienen vzw
Kliniekstraat 45, BE-3300 Tienen
Contact: Dhr. Ken Strijkers
E-mail: ken.strijkers@rztienen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=266467
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RZ Heilig Hart Tienen - verbouwing OP-zaal 3 - perceel CVVKSMG
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kliniekstraat 45, 3300 Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
RZ Heilig Hart Tienen - verbouwing OP-zaal 3 - perceel CVVKSMG
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 4de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren
Uittreksel uit het strafregister dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
Getuigschrift geen faillissement dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D17, D18
De inschrijver zal een lijst met minimaal 3 vergelijkbare projecten (werken uitgevoerd in de ziekenhuissector), voorlopig opgeleverd binnen de laatste 5 jaar, bij zijn inschrijving voegen. Minimaal 1 project dient uitgevoerd te zijn in een gespecialiseerde ziekenhuisdienst (bv. CSA, OPK, IVF, ITE, labo,..). Deze lijst zal vergezeld zijn van de attesten, afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. De attesten vermelden het bedrag van de uitgevoerde werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werken uitgevoerd en voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
De inschrijver zal eveneens een gehandtekend en gedagtekend attest van plaatsbezoek verplicht toevoegen aan zijn offerte. Voor afspraak dient contact opgenomen met Dhr. Ken Strijkers van de Technische Dienst.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure metbekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/04/2017 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/04/2017 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Opdrachtdocumenten worden enkel digitaal bezorgd. Opdrachtdocumenten aan te vragen per mail aan mv@sdke.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 29/03/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA