AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Sint-Truiden
Stadskantoor - Kazernestraat 13, BE-3800 Sint-Truiden
Contact: De heer Bart Clerinx
Tel: +32 11701573 Fax: +32 11701509 E-mail: bart.clerinx@sint-truiden.be
Internet adres(sen): www.sint-truiden.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Integrale aanpak Brustem (cluster 2): Burggracht,St.-Kristinastraat en trottoir Herderstraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Burggracht,St.-Kristinastraat en Herderstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De herstellingswerkzaamheden worden op diverse wegen in de deelgemeente Brustem uitgevoerd: Burggracht, Sint-Kristinastraat en Herderstraat.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van art.60 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver:
o niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;
o niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
o geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
o niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
o bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
o in orde is met de betaling van socilae zekerheidsbijdragen;
o in orde is met de betaling van belastingen;
o zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het versterken van deze inlichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011 (zie bijlage C van het bestek)
idem
III.2.3. Vakbekwaamheid:
een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Het bijvoegen van een referentielijst van opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar. De inschrijver dient minimaal 3 referenties vor te leggen vangelijksoortige opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar.
idem
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek + inschrijvingsdocumenten
De opdrachtdocumenten zijn enkel (gratis) te verkrijgen na een aanvraag bij info.overheidsopdrachten@sint-truiden.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/3/2017