AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaams Woningfonds cvba
Ieperlaan 41, BE-1000 Brussel
Contact: Duronjic Jelena
Tel: +32 25489252 E-mail: jelena.duronjic@vlaamswoningfonds.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=266924
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Verbouwen van een woning
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Heirmanstraat 82 te 2170 Antwerpen (Merksem)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Verbouwen van een eengezinswoning, Heirmanstraat 82 te 2170 Antwerpen (Merksem). Grondige renovatie waaronder gedeeltelijke afbraak, herinrichting, vernieuwen technische installaties, buitenschrijnwerk.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 2, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/05/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 125.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: BNP IBAN BE79 0015 3987 8333 - BIC GEBABEBB
op naam van Architectenbureau VORM 3 met de mededeling: aankoop bestek 2010/1035/02-Heirmanstraat 82 te 2170 Antwerpen.
De dossiers worden per post verzonden na voorafgaandelijke betalingen op vermeld rekeningnummer en mits verwittiging per e-mail met vermelding van de facturatiegegevens+BTW nummer. De prijs van het dossier is inclusief 15,00EUR verzendingskosten.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
12/05/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
12/05/2017 - 10:00
Plaats: Vlaams Woningfonds cvba, provinciaal kantoor, Bosmanslei 28 te 2018 Antwerpen
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/03/2017