Sibelga

Sibelga - Interventies op tellers


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sibelga
Werkuizenkaai 16, BE-1000 Brussels
Contact: Sofie Coosemans
Tel: +32 22743997 E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internet adres(sen): www.sibelga.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Sibelga - Interventies op tellers
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Sibelga - Interventies op tellers
Het voorwerp van deze procedure zijn de tussenkomsten op tellers voor gas en elektriciteit in de 19 gemeenten van de het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Deze tussenkomsten omvatten hoofdzakelijk:
- het in en buiten dienst stellen van de installaties;
- de aanpassingen (bijvoorbeeld het installeren en verwijderen van de vermogensbegrenzers);
- de eenvoudige herstellingen (bijvoorbeeld het vervangen van een defect relais);
- het al dan niet opnemen van de tellerstanden van de tellerinstallaties;
- het plaatsen van nieuwe tellers.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW: 24500000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/04/2017-14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 02/05/2017-14:00
1. Om ontvankelijk te zijn, is het noodzakelijk dat de deelnemingsaanvragen UITSLUITEND ingevuld worden
volgens het model van het identificatiedossier van de Aanbestedende Overheid. Dit identificatiedossier kan worden aangevraagd bij: Sofie Coosemans, of via e-mail: public_procurement@sibelga.be, of via fax op het nummer +32.2.274.32.68. De referentie SIB17DS5301, van het betrokken dossier moet op elke deelnemingsaanvraag worden vermeld. Een deelnemingsaanvraag zal niet worden behandeld als het adres van de hoofdzetel en het postadres niet in de mail of de fax staan.
Chapitre 2 : Bepalingen verbonden aan de kwalitatieve selectieprocedure
2.1 WIJZE VAN INDIENING VAN HET IDENTIFICATIEDOSSIER
De Kandidaat moet zijn deelnemingsaanvraag voor deze opdracht formuleren aan de hand van een dossier dat voldoet aan de volgende vormvereisten:
 Het moet worden ingediend op papier, exclusief opgemaakt met behulp van dit document. De Kandidaat kan bij dit dossier ook bijlagen voegen (organogram, attesten, .). In dat geval worden deze bijlagen in het dossier gevoegd op de plaats van de hiertoe voorziene pagina's;
 Het moet volledig zijn en alle documenten bevatten overeenkomstig de voorschriften van dit document;
 Het moet worden opgesteld in het Nederlands (NL) of het Frans (FR). Officiële documenten die niet in het NL of FR beschikbaar zijn, moeten vergezeld zijn van een eensluidend verklaarde vertaling.
Het naar behoren ingevulde identificatiedossier moet worden opgestuurd per aangetekende brief (met ontvangstbewijs) of afgegeven tegen ontvangstbewijs op het volgende adres:
Sibelga
Aankoopdienst
Sofie Coosemans
Werkhuizenkaai 16
1000 Brussel
De datum voor ontvangst van de kandidaturen door de Aanbestedende Overheid is vastgesteld op 28/04/2017 om 14.00u.
Indien deze vormvereisten niet worden nageleefd, kan de kandidatuur worden verworpen.
Belangrijke opmerkingen:
 Indieningsadres van het dossier:
De omslag met het identificatiedossier mag uitsluitend worden neergelegd bij het onthaal, Werkhuizenkaai 16 te 1000 Brussel, en niet op het bureau van het magazijn, waar het risico bestaat dat de omslag als een levering zou worden behandeld.
Het identificatiedossier per aangetekend schrijven verstuurd zal slechts aanvaardt worden voor zover deze ten laatste de 4 kalenderdag voor de hierboven vermelde datum werd verstuurd.
 Kosten verbonden aan de procedure:
De Aanbestedende Overheid vestigt de aandacht van de Kandidaat op het feit dat hij op eigen kosten aan deze procedure deelneemt. Dat betekent dat de Aanbestedende Overheid geen enkele vergoeding zal betalen voor de samenstelling van het identificatiedossier en de offerte.
 Verkrijgen van bepaalde attesten:
De Aanbestedende Overheid vestigt de aandacht van de Kandidaat op het feit dat de termijn voor het verkrijgen van bepaalde attesten bij de bevoegde administratie betrekkelijk lang kan zijn. De Aanbestedende Overheid raadt de Kandidaat dan ook aan om deze attesten aan te vragen zodra hij dit dossier heeft ontvangen. Het betreft met name de attesten (zie § 3.8) met betrekking tot:
o de toestand inzake de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen;
o de toestand inzake de betaling van taksen en belastingen;
o de verzekering burgerlijke aansprakelijkheid en arbeidsongevallen.
 Tijdelijke handelsvereniging:
Indien de Kandidaat niet de hoofduitvoerder is voor het voorwerp van de opdracht, of indien de Kandidaat een tijdelijke handelsvereniging is van verschillende ondernemingen, moet een gemachtigde worden aangesteld die verantwoordelijk is voor de hele opdracht.
De Aanbestedende Overheid vestigt de aandacht van de Kandidaten op de verplichting dat alle partijen die deel uitmaken van de Tijdelijke Vereniging alle informatie moeten verstrekken die verbonden is aan het toegangsrecht van voorliggende procedure (zie art. 71 van het Koninklijk Besluit van 16 juli 2012 plaatsing overheidsopdrachten speciale sectoren).
2.2 VOORWAARDEN VOOR DEELNAME AAN DEZE OPDRACHT
2.2.1 REGELMATIGHEIDSCRITERIA VAN DE KANDIDATUUR
Een kandidatuur kan onregelmatig worden verklaard als:
 de Kandidaat zich niet heeft gehouden aan het voorliggend document van de vragenlijst (identificatiedossier van de Aanbestedende Overheid);
 de documenten niet tijdig zijn teruggestuurd;
 de vragenlijst niet is ondertekend door een bevoegd personeelslid van de Kandidaat;
 de Kandidaat in zijn antwoorden op de vragenlijst en in de correspondentie in het kader van de selectie geen gebruik maakt van een van de opgelegde talen (Nederlands of Frans).
2.2.2 UITSLUITINGSCRITERIA
Kan uitgesloten worden van deelneming aan de opdracht, iedere Kandidaat die een regelmatige kandidatuur heeft ingediend maar in welk stadium van de procedure ook:
 in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijk akkoord heeft verkregen, of in een vergelijkbare toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure krachtens de nationale wet- en regelgeving of die van het land waarin hij is gevestigd;
 aangifte heeft gedaan van zijn faillissement of voor wie een procedure van vereffening of van gerechtelijk akkoord aanhangig is of die het voorwerp is van een gelijkaardige procedure krachtens de nationale wet- en regelgeving of die van het land waarin hij is gevestigd;
 die bij rechterlijke beslissing dat in kracht van gewijsde is gegaan, veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
 die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan, vastgesteld op welke wijze ook die de Aanbestedende Overheid kan rechtvaardigen;
 die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen, overeenkomstig de wetgeving en reglementering van het land waar hij gevestigd is;
 die niet in orde is met de betaling van zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is;
 die zich in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar bij toepassing van dit hoofdstuk, of die deze inlichtingen niet heeft verstrekt.
 niet minstens 1 referentie van een nutsbedrijf (water, elektriciteit, gas, telecom, teledistributie) gestaafd door een attest van goede uitvoering, kan opgeven voor prestaties gelijkaardig aan de prestaties (bijvoorbeeld openen/sluiten van tellers, aansluitwerken bij klanten, opnemen van teller gegevens) die het voorwerp uitmaken van deze opdracht en die dateert van maximaal 3 jaar geleden. Deze referentie moet minimaal op 5 personen betrekking hebben die deze prestaties hebben uitgevoerd gedurende een periode van minimaal 2 jaar en dit voor een waarde van minimaal ? 750.000. Indien de voorgelegde referentie de Aanbestedende Overheid zelf betreft dient er geen attest van goede uitvoering bijgevoegd te worden;
 geen burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering voor een bedrag van minstens ? 1.250.000 heeft afgesloten;
 geen arbeidsongevallenverzekering heeft afgesloten ;
 weigert om aan de vertegenwoordigers van de Aanbestedende Overheid de documenten te overhandigen die deze nodig achten om de juistheid van de gegeven antwoorden te controleren;
 over een kwaliteitszorgsysteem beschikt dat ernstige tekortkomingen vertoont;
 niet gecertificeerd is volgens ISO 9001-2008 of een gelijkwaardige norm;
 het voorwerp uitmaakt van een vaststelling van kwaliteitsgebrek en/of een negatieve beoordeling door de Aanbestedende Overheid bij de controle van de aangewende middelen of op basis van een vroegere beoordeling, en er tot op heden geen enkele corrigerende maatregel is genomen of de genomen maatregelen ontoereikend worden geacht om de goede uitvoering van de opdracht te verzekeren;
2.2.3 KWALITATIEVE SELECTIECRITERIA
Niet van toepassing in het kader van deze opdracht.
De volgende inlichtingen zijn noodzakelijk om de gelijkvormigheid aan te tonen van de kandidatuur ten opzichte
van de voornoemde criteria.
Wij herinneren de kandidaat-inschrijver eraan dat de gevraagde elementen UITSLUITEND via het
antwoordformulier van het identificatiedossier aan ons kunnen worden bezorgd. De opgegeven cijfers verwijzen
enerzijds naar het nummer van een § en anderzijds naar de pagina van dit formulier.
Hoofdstuk 3: Antwoordformulier 7
3.1 Identificatie van de onderneming 7
3.2 Voorwerp van de kandidatuur 8
3.3 Identificatie van diensten van de onderneming 8
3.3.1 SPECIALISATIE VAN DE ONDERNEMING 8
3.3.2 OMZET 8
3.3.3 REFERENTIES 9
3.4 Identificatie van de structuur van de onderneming 11
3.4.1 HOUDERS VAN HET KAPITAAL 11
3.4.2 ORGANISATIESCHEMA 11
3.5 Identificatie van het kwaliteitszorgsysteem 11
3.5.1 KWALITEITSCERTIFICAAT 11
3.6 Attesten 11
3.6.1 ATTEST VAN NIET-FAILLISSEMENT 11
3.6.2 ATTEST VAN BETALING VAN BEROEPSMATIGE BELASTINGEN EN TAKSEN 12
3.6.3 ATTEST VAN BETALING VAN DE SOCIALEZEKERHEIDSBIJDRAGEN 12
3.6.4 ATTEST VAN ERKENNING VAN AANNEMER VAN WERKEN 12
3.6.5 VERZEKERINGSATTEST(EN) 12
3.7 Bevoegdheid tot ondertekening 12
3.8 Handtekening 13
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/03/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA