AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GAN - Technische Dienst
de Broquevillelaan 12 , BE-1150 Brussel
Contact: Cang Nguyen
Cang Nguyen
Tel: +32 27780811 E-mail: cang.nguyen@arp-gan.be
Internet adres(sen): www.arp-gan.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
OVERHEIDSOPDRACHT MET ALS VOORWERP DE GESPREIDE LEVERING VAN BEWAKINGSCAMERA'S EN -MATERIAAL
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht is de gespreide levering van bewakingscamera's en -materiaal.
De opdracht heeft een looptijd van twee jaar vanaf zijn gunning. De opdracht zal één keer worden verlengd voor een periode van één jaar, behoudens opzegging door één van de partijen betekend via aangetekend schrijven neergelegd bij de post ten minste drie maanden voor het einde van de looptijd van 2 jaar.
Het Agentschap zal bestellingen plaatsen naargelang van zijn noden, zonder dat het verplicht is om de in dit bijzonder bestek ter informatie opgegeven hoeveelheden integraal te bestellen.
De kennisgeving aan de inschrijver van de goedkeuring van zijn offerte, verbindt het Agentschap dus niet ertoe om bij hem een bestelling te plaatsen voor een minimaal totaalbedrag en door de toekenning van de opdracht verkrijgt de opdrachtnemer niet het recht om deze hoeveelheden te leveren.
Alleen de kennisgeving van een gedateerde en ondertekende bestelbon verleent de opdrachtnemer het recht en de verplichting om de goederen die op de bestelbon vermeld staan te leveren op de opgegeven plaats.
Deze opdracht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere leverancier voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer van deze opdracht.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 01/05/2017 - 10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
02/05/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
02/05/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bestek is gratis beschikbaar via onze website www.netbrussel.be (klikken op "Over ons" en dan "overheidsopdrachten").
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/03/2017