Stad Lokeren

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Stadscameraproject in de centrumstraten van de stad Lokeren : contract voor vernieuwing, uitbreiding en omnium onderhoud


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Lokeren
Groentemarkt 1, BE-9160 Lokeren
Contact: Centrale Aankoopdienst
Tel: +32 93423017 Fax: +32 93423019 E-mail: cad@lokeren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Stadscameraproject in de centrumstraten van de stad Lokeren : contract voor vernieuwing, uitbreiding en omnium onderhoud
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grondgebied Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het project omvat de vernieuwing van 40 bestaande camera's, het bijplaatsen van 11 nieuwe camera's en het overnemen van 45 bestaande camera's met optie op verdere uitbreidingen.
Daarnaast omvat de opdracht eveneens de overname van het bestaande "Genetec VMS-platform", de levering van bijkomende licenties en de uitbreiding van de opnamecapaciteit.
Het project omvat naast de levering, plaatsing, aansluiting en operationeel maken van de installatie, ook de prefinanciering van het project over een looptijd van 8 jaar.
Gedurende deze termijn moet er "full omnium"-onderhoud voorzien worden.
In de planning wordt uitgegaan van een periode tot uiterlijk 31/12/2018 voor de volledige ombouw van het stadscameraproject.
De facturatie dient evenredig gespreid te worden over een periode van 8 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie punt II.1.5) Korte beschrijving.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt over de laatste drie beschikbare boekjaren.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor de economische en financiële draagkracht van de inschrijver na te gaan bij gespecialiseerde dienstverleners terzake.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. beschrijving van de structuur van het bedrijf in functie van de specifieke activiteiten in de sector (met opgave van het aantal cfr. de Wet op de beveiligingsondernemingen wettelijk gecertificeerde werknemers per activiteit) voor:
a. leidinggevenden
b. conceptie
c. projectinstallatie werkzaamheden
d. onderhoud en dienst na verkoop
e. certificaten van de werknemers belast met de installatie en onderhoud en specifiek deze van het "Centrale VMS platform"
2. summiere technische beschrijving van de oplossingen (camera's, opnameapparatuur en beheerssoftware) die kunnen voorgesteld worden
3. referenties: verwijzing naar gelijkaardige installaties (met bijhorend onderhoud) die sinds de laatste vijf jaren zijn geplaatst, met opgave van:
a. gegevens van de klant (naam, adres, tel, e-mailadres)
b. korte beschrijving van de opdracht
c. het type systeem en bijhorende applicaties
d. situering van het project (planning - doorlooptijd van start tot indienststelling)
4. het beschikken van een kwaliteitscertificaat (ISO 9000 of gelijkwaardig)
5. het beschikken over een VCA certificaat
6. erkend zijn als beveiligingsonderneming conform de wetgeving terzake
7. opgave van de erkenning(en) als aannemer met precisering van categorie en klasse.
De kandidaten dienen te beschikken over de volgende classificatie: Categorie P1, Klasse 5 of categorie S1, klasse 5.
Door de inschrijver moet aangetoond worden dat er tussen hem en de aanbestedende dienst geen gerechtelijke procedures lopende zijn en dat er geen aanslepende kwaliteits- en leveringsproblemen waren in de laatste 12 maanden. De inschrijver kan dit bewijzen door voorlegging van een verklaring op eer.
De inschrijver dient minimum 3 gelijkaardige referenties voor te leggen.
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 5
of
S1 (Openbare telefoon- en telegraafuitrustingen en databeheer), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/4/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA