Gemeente Vleteren

Bouw loods gemeentelijke technische dienst - LOT 1 gesloten ruwbouw


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Vleteren
Kasteelstraat 39, BE-8640 Vleteren
Contact: Mevrouw Nele Vanderhaeghe
Tel: +32 57409325 Fax: +32 57401366 E-mail: secretaris@vleteren.be
Internet adres(sen): www.vleteren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouw loods gemeentelijke technische dienst - LOT 1 gesloten ruwbouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Loods gemeentelijke technische dienst Fleternalaan
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente Vleteren bouwt een nieuwe loods voor de gemeentelijke technische dienst op het bedrijventerrein Fleternalaan, perceel 004 te 8640 Vleteren.
Het gaat hier om het lot gesloten ruwbouw.
De werken omvatten:
- Grondwerken en funderingen
- Rioleringen
- Prefabconstructie gebouw
- Vloerplaat
- Dakbedekking
- Gevelbekledingen
- Buitenschrijnwerken (deuren, ramen, poorten)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Inschrijvers dienen aan te te tonen dat de persoon die hen vertegenwoordigt en de offerte ondertekent, hiertoe gemachtigd is. Dit kan door het bijvoegen van een authentieke akte of onderhandse akte waaruit deze bevoegdheid blijkt of via een afschrift van de volmacht. De inschrijver kan eventueel ook verwijzen naar het nummer van het Belgisch Staatsblad waarin de akte bij uittreksel is bekendgemaakt (cfr. art.82 § 3 van het KB van 15 juli 2011).
*Indien een offerte wordt ingediend door een combinatie van inschrijvers zonder rechtspersoonlijkheid, dienen zij in een bijlage bij hun offerte de persoon aan te duiden die de combinatie zal vertegenwoordigen tegenover de aanbestedende overheid.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* Inschrijvers dienen een lijst bij te voegen met de oorsprong van de te leveren producten en de te verwerken materialen die afkomstig zijn van buiten de Europese Unie (cfr. art. 81,5 van het KB van 15 juli 2011)
* Attest betreffende de betaling van de bijdragen inzake de sociale zekerheid (cfr. art. 62 van het KB van 15 juli 2011):
- Inschrijvers die personeel tewerkstellen dat onderworpen is aande Belgische sociale zekerheidswetgeving, dienen geen attest bij te voegen. De aanbestedende overheid zal, via elektronische weg, het attest opvragen bij de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid.
- Inschrijvers die personeel tewerkstellen uit een andere lidstaat van de Europees Unie, moeten daarentegen wel een attest bijvoegen, uitgereikt door de bevoegde overheid, waarin bevestigd wordt dat ze op de dag voor de opening van de biedingen voldaan hebben aan de voorschriften inzake de betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
* Attest van erkende aannemer (cfr. art. 70 van het KB van 15 jul 2011):
- Inschrijvers voegen een attest bij hun offerte waaruit blijkft dat zij beschikken over de vereiste erkenning, zoals gespecificeerd in paragraaf 'F.Erkenning' van het eerste deel van het bestek VM/B2013.
- Indien inschrijvers nog niet beschikken over een de vereiste erkenning, maar wel een aanvraag hebben tot het bekomen van deze erkenning bij de Commissie voor erkenning der aannemers, voegen zij de nodige bewijsstukken bij hun offerte om deze aanvraag te staven.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Relevante referenties voorbije 5 jaar.
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Documenten te verkrijgen bij architect: ALTEK architectenvennootschap bvba, Oudekapellesteenweg 23 te 8690 Alveringem
frank.godderis@telenet.be 058/28 87 07
Tegen betaling door overschrijving op rekeningnummer BE63 7380 1109 5408
Papieren versie: 200 EUR + 30 EUR portkosten
Digitale versie: 100 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/4/2017 - 13:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 27/4/2017 - 13:30
Plaats: vergaderzaal gemeentehuis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA