AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vlaamse Vervoermaatschappij - De Lijn
Ragheno Business Park - Motstraat 20, BE-2800 Mechelen
Contact: Domeinen & Infrastructuur
Nikki Vreven
E-mail: nikki.vreven@delijn.be
Internet adres(sen): www.delijn.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
PG0039-60068Q - leveren en plaatsen van een verticaal magazijn in de stelplaats te Hasselt
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat alle leveringen en de plaatsing van een geautomatiseerd verticaal magazijn in de stelplaats Hasselt, gelegen aan de Crutzenstraat 5-7 te 3500 Hasselt.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie N1; klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Critère 1: prijs, Weging: 50
Critère 2: technische waarde, Weging: 30
Critère 3: leveringstermijn, Weging: 10
Critère 4: extra waarborg, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 06/04/2017-14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
06/04/2017-14:00
Er wordt een bezoek ter plaatse ingericht aan de stelplaats op donderdag 30 maart 2017 om 10u. Dit bezoek is vrijblijvend. Gelieve via e-mail aan te geven of u er zal zijn, bij contactpersoon hierboven vóór woensdag 29 maart 2017.
Ophalen bestekdocumenten: klik op link vermeld bij adres kopersprofiel pagina 1 van deze aankondiging.
Verplichte e-invoicing: vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing. Specifieke informatie voor firma's is terug te vinden op deze pagina: https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing-voor-leveranciers
Als opdrachtnemer van de Vlaamse overheid wordt u gratis begeleiding aangeboden. Neem hiervoor contact op met het Vlaamse e-invoicingteam via het e-mailadres e.procurement@vlaanderen.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/03/2017