Ocmw Sint-joost-ten-noode

Vervanging van de hoogspanningsinstallaties


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Sint-Joost-ten-Noode
Verbiststraat 88, BE-1210 Sint-Joost-ten-Noode
Contact: De heer Filip Vancraenendonck
Tel: +32 22202951 Fax: +32 22202999 E-mail: filip.vancraenendonck@cpassjtn.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vervanging van de hoogspanningsinstallaties
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: OCMW Sint-Joost-ten-Noode, Verbiststraat 88 te 1210 Sint-Joost-ten-Noode
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het project betreft de vervanging van de hoogspanningsinstallaties van het rust- en verzorgingstehuis, Schietschijfstraat 5, 1210 Brussel. De opdracht betreft alle goederen, werken en arbeiders die nodig zijn voor de werkzaamheden.
De werkzaamheden in verband met deze opdracht zijn alle werkzaamheden die expliciet beschreven zijn in de aangehaalde of bijgevoegde documenten of impliciet noodzakelijk zijn voor de voltooiing van deze werkzaamheden volgens de gebruikelijke regels van de kunst en de geldende normen op het moment van de gunning, zonder uitzonderingen.
De opdracht houdt rekening met de noodzaak om het rust- en verzorgingstehuis operationeel te houden gedurende de werkzaamheden.
De werkzaamheden waarvoor tijdelijke stroomonderbrekingen nodig zijn, moeten uitgevoerd worden in samenspraak met de opdrachtgever zodanig dat het normale functioneren zo weinig mogelijk gestoord wordt. Indien nodig, moeten de stroomonderbrekingen in de avond of in het weekend plaatsvinden in samenspraak met de opdrachtgever.
De kosten voor deze werkzaamheden buiten de normale werkuren maken deel uit van de eenheidsprijzen voor deze opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
totale omzet > 1.000.000 euro/jaar
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De studie- of beroepskwalificaties van de aannemer of het kaderpersoneel van de onderneming en in het bijzonder van degenen die met de leiding van de werken worden belast.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
3 CV's + 3 attesten van werken naar behoren uitgevoerd
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 1
P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/4/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/4/2017 - 14:00
Plaats: OCMW Sint-Joost-ten-Noode, Verbiststraat 88 te 1210 Sint-Joost-ten-Noode
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA