Uz Leuven

Logistiek platform: Perceel P81 Liften Referentie logistiek: 10584.P81 Open offerteaanvraag voor aanneming van werken


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UZ Leuven
Herestraat 49, 3000 Leuven, BE-3000 Leuven
Contact: Stine Perwez
E-mail: paf.materiaalbeheer@uzleuven.be
Internet adres(sen):
www.uzleuven.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Logistiek platform: Perceel P81 Liften Referentie logistiek: 10584.P81 Open offerteaanvraag voor aanneming van werken
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Logistiek platform: Perceel P81 Liften
De uit te voeren opdracht kadert binnen een nieuwbouw- en renovatieproject op Campussite Gasthuisberg, Herestraat 49 in 3000 Leuven. Het betreft de realisatie van een logistieke zone en een hieraan gekoppeld parkeergebouw. UZ Leuven en KU Leuven wensen hier een aantal logistieke en productiefaciliteiten voor de campus Gasthuisberg te concentreren. Het totale project zal ongeveer 30.000 m² omvatten. De werken vinden plaats op een ziekenhuissite in exploitatie. Het behoort tot de mogelijkheden dat de werken hierdoor enige hinder zouden kunnen ondervinden. De aannemer dient zich ervan bewust te zijn dat dit invloed kan hebben op de uitvoering van zijn werkzaamheden. De Opdrachtgever zal evenwel alles in het werk stellen om dit te beperken.
Voor een uitgebreide omschrijving van de opdracht wordt verwezen naar de technische bepalingen van het bestek.
Voor de Opdrachtgever is het correct naleven van de uitvoeringstermijnen cruciaal en kan daardoor sneller aanleiding geven tot maatregelen van ambtswege.
In het algemeen:
- er bestaat een dringende noodzaak om het gebouw feitelijk te exploiteren;
- laattijdige uitvoering zal ook zorgen voor winstderving;
- tijdens de werken van huidig lastenboek zullen tevens bepaalde nevenaannemers hun werken starten, welke tevens aan bepaalde opgelegde uitvoeringstermijnen gebonden zijn.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Publicatie op de TED-website wijkt af van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Plaats:
In plaats van:
De opening van de offertes heeft plaats op 20-3-2017 om 14.00u ten overstaan van Jan Willems, Dienst materiaalbeheer of zijn/haar afgevaardigde op volgend adres: UZ Leuven Dienst Materiaalbeheer Herestraat 49 3000 Leuven Lokaal: Vergaderzaal Berlioz, administratief gebouw (grijze pijl) Gelieve u eerst aan te melden op het onthaal van het administratief gebouw, grijze pijl, 1ste verdieping.
Te lezen:
De opening van de offertes heeft plaats op 31-3-2017 om 10.00u ten overstaan van Jan Willems, Dienst materiaalbeheer of zijn/haar afgevaardigde op volgend adres: UZ Leuven, administratief gebouw, dienst Materiaalbeheer, grijze pijl, 3de verdiep, lokaal: AD gesprekslokaal 33, Herestraat 49 3000 Leuven. Gelieve u eerst aan te melden op het onthaal van het administratief gebouw, grijze pijl, 1ste verdiep.
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 20/03/2017 - 14:00
Te lezen: 31/03/2017 - 10:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum:
In plaats van: 20/03/2017 - 14:00
Te lezen: 31/03/2017 - 10:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/03/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA