Brussels Instituut Voor Milieubeheer

Uitnodiging tot indienen offerte - Ontwerp, bouw en installatie van horecakiosken en van bijkomende technische modules in verschillende parken van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brussels Instituut voor Milieubeheer
Havenlaan 86C/3000, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Pierre Donot
Tel: +32 25634348 E-mail: pdonot@environnement.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Ontwerp, bouw en installatie van horecakiosken en van bijkomende technische modules in verschillende parken van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse parken in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Park Gemeente Locatie
1. Dudenpark Vorst Zelfde locatie als in 2016 - Op de esplanade bovenaan de trappen aan de ingang
2. Jubelpark Brussel De zogenaamde Vlakte van De Groene Hond
3. Koning Boudewijnpark Jette In de buurt van de voormalige smederij en de speelpleinen
4. Georges Henripark Sint-Lambrechts-Woluwe Op de kleine esplanade naast de kiosk
5. Ter Kamerenabdij Brussel/Elsene Op het terrein dichtbij de bogen (Rode Kruisplein)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de sociale zekerheid in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte geen attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. De buitenlandse inschrijvers voegen bij hun offerte een attest toe dat aangeeft dat ze overeenkomstig de wettelijke bepalingen betreffende de professionele fiscale wetgeving in het land waarin ze zijn ingeschreven handelen. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Indien van toepassing, een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandigen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
niet van toepassing
niet van toepassing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
niet van toepassing
niet van toepassing
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), klasse 3 geraamde door de aanbestedende overheid
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Duurzaamheid van de kiosken, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver is verplicht een plaatsbezoek te brengen.
De inschrijvers worden verzocht om de plaatsen te bezoeken waar de werken uitgevoerd zullen moeten worden. Gelet op het publiek karakter van de plaatsen van de kiosken wordt er geen enkel verplicht bezoek voorzien.
Bezoeken kunnen echter wel op afspraak georganiseerd worden.
Contactpersoon: Pierre DONOT - geattacheerd architect
02/563.43.48 - Gsm: 0490/494 424
pdonot@environnement.brussels.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA