AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Algemene Ondersteuning
Oostdijk 110, BE-2830 Willebroek
Contact: Laurent De Bruyker
E-mail: Laurent.debruyker@vlaamsewaterweg.be
Internet adres(sen): http://www.wenz.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst: onderhoudswerken en interventies aan elektrische installaties
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht is het afsluiten van een raamovereenkomst voor het uitvoeren van diverse onderhoudswerken en interventies aan elektrische installaties van het patrimonium van Waterwegen en Zeekanaal NV.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) Een lijst van referenties van minimum 3 referenties van gelijkaardige opdrachten binnen de laatste vijf jaar en met voldoende geografische spreiding.
Deze referenties dienen elk afzonderlijk of samengevoegd alle aspecten van de beoogde opdracht af te dekken.
De referenties dienen verplicht volgende punten te vermelden:
De aard en inhoud van de opdracht.
De verschillende locaties.
Het bedrag van de door de opdrachtnemer uitgevoerde werken.
De periode van uitvoering.
De identificatie van de opdrachtgever met opgave van naam, telefoonnummer of e-mail van de contactpersoon bij de opdrachtgever.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor bij de opgegeven lijst van referenties navraag te doen omtrent de kwaliteit van de geleverde werken.
De inschrijver dient op te geven of hij ze zelf (met eigen personeel) dan wel in onderaanneming zal uitvoeren.
2) Het voorleggen van een bewijs waaruit blijkt dat de opdrachtnemer en zijn onderaannemers over de nodige uitrusting en het nodige materieel kan beschikken.
Dit via een inventarislijst van de betrokken uitrusting.
3) De inschrijver moet over voldoende bekwaam personeel beschikken.
Hij moet de gedetailleerde C.V.'s van minstens 2 personen bij de offerte toevoegen, met vermelding van hun diploma's / getuigschriften, hun beroepskwalificaties en aantoonbare ervaring, op vlak voor prestaties voor inbraak-, of branddetectie of bekabeling
4) Het uitvoerend personeel dient te beschikken over de nodige bekwaamheidsattesten (BA4, BA5) om de voorziene werken uit te voeren in elektrische ruimtes.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor ten aanzien van de opgegeven referentielijst van uitgevoerde opdrachten rekening te houden met haar eigen ervaring met de betrokken inschrijver alsook onderzoek te verrichten betreffende de opdrachten, die de inschrijver bij andere entiteiten heeft verricht.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: inschrijvingsprijs, Weging: 80
Criterium 2: plan van aanpak, Weging: 10
Criterium 3: wijze van rapportering, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/04/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/04/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/03/2017