Ocmw Oudenaarde

Leveren en plaatsen van los meubilair in het Sociaal Huis te Oudenaarde


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Oudenaarde
Meerspoort 30, BE-9700 Oudenaarde
Contact: Scheerlinck Catherine
Tel: +32 55460630 Fax: +32 55460609 E-mail: aankoopdienst@ocmwoudenaarde.be
Internet adres(sen): www.ocmwoudenaarde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren en plaatsen van los meubilair in het Sociaal Huis te Oudenaarde
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren en plaatsen van los meubilair in het Sociaal Huis.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Modulaire zitgedeeltes wachtruimten
Korte beschrijving:
Modulaire zitgedeeltes wachtruimten
Perceel 2: Maatwerk zetels, zitbanken, hoge tafels
Korte beschrijving:
Maatwerk zetels, zitbanken, hoge tafels
Perceel 3: Buitenmeubilair
Korte beschrijving:
Buitenmeubilair
Perceel 4: Evenementenstoelen + bijhorende karren
Korte beschrijving:
Evenementenstoelen + bijhorende karren
Perceel 5: Bezoekersstoelen en -banken
Korte beschrijving:
Bezoekersstoelen en -banken
Perceel 6: Tafels en stoelen met houten onderstel
Korte beschrijving:
Tafels en stoelen met houten onderstel
Perceel 7: Tafels met metalen onderstel
Korte beschrijving:
Tafels met metalen onderstel
Perceel 8: Zetels zithoek
Korte beschrijving:
Zetels zithoek
Perceel 9: Meubilair voor vergaderzaal
Korte beschrijving:
Meubilair voor vergaderzaal
Perceel 10: Vintage meubelen
Korte beschrijving:
Vintage meubelen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg volgende documenten opvragen en controleren:
- het RSZ-attest, in toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011;
- het attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen, in de zin van art. 63 van het KB van 15 juli 2011;
- het attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden
* De Belgische kandidaat voegt bij zijn offerte volgend document toe:
- een recent uittreksel van het centrale strafregister (voor rechtspersonen).
Zie verder bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Passende recente bankverklaring (zie Bijlage C van offerteformulier) waaruit een gezonde financiële toestand blijkt (document mag niet ouder zijn dan 12 maanden op de uiterste datum van indiening van de offerte).
Het attest dient ondertekend door een financiële instelling.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties (naam opdrachtgever, naam contactpersoon + tel.nr. op te geven). De leveringen worden gestaafd door enkele bijgevoegde attesten van goede uitvoering die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer.
bij inschrijving voor perceel 5 en /of 6 en/of 7 worden minstens 2 attesten van goede uitvoering toegevoegd die elk een bestelbedrag van min. 15.000,00 euro (excl. BTW) betreffen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: de technische en functionele kwaliteit, Weging: 20
Criterium 2: de esthetische kwaliteit en comfort, Weging: 20
Criterium 3: het bedrag van de offerte, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/04/2017 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/04/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Nadere inlichtingen omtrent de producten kunnen verkregen worden bij de heer Eddy De Vrieze, tel. 055 / 460 632.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/03/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA