AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Directie Asset Management, Area North-West
Koningin Maria Hendrikaplein 2, BE-9000 Gent
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TR 143330 - stad Lokeren : Afschaffen overweg 50 (Oude Heerweg) door middel van een tunnel ter hoogte van de Uitbreidingslaan (Kunstwerken, grondwerken, hydraulica, spooruitrustingswerken en omgevingswerken).
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Lokeren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
De opdracht TR 143330 bestaat uit de bouw van een nieuwe onderbrugging onder de spoorlijn L59 ter hoogte van de Uitbreidingslaan te Lokeren, ter vervanging van de bestaande overweg (OW50) op de Oude Heerweg.
De werken daartoe bestaan hoofdzakelijk uit:
- Alle werken burgerlijke bouwkunde voor de bouw van de onderbrugging;
- Werken voor de bouw van een apart brugdek voor fietsers langs de nieuwe onderbrugging;
- Wegeniswerken en omgevingswerken voor de nieuwe wegtunnel en voor de integratie van de tunnel in de omgeving;
- Spooruitrustingswerken om de bouw van de onderbrugging mogelijk te maken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie II.1.5)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- De Belgische erkenning van aannemers van werken in de categorie E , klasse 7 of in een klasse overeenkomstig het totale offertebedrag.
- Certificaat van "Quality Management System", volgens de normen EN ISO 9001:2000.
- Attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid betreffende het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte.
- Attest van de FOD Financiën uitgegeven in het kader van overheidsopdrachten en uitgegeven uiterlijk 15 dagen vóór de uiterste datum voor het indienen van de offerte en waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen ten aanzien van de FOD Financiën (de algemene administratie van de inning en de invordering).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: E
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/04/2017-12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
20/04/2017-12:00
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden op het adres vermeld bij "Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 31 MAART 2017 in de voormiddag. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van het kopersprofiel.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/03/2017