AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vereniging iris-Aankopen
Dejonckerstraat, 46 5de verdiep, BE-1060 Sint-Gillis
E-mail: iris-aankopen@iris-ziekenhuizen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CPAP + Luchtbevochtiger (Perceel 1) en Maskers (Perceel 2)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
CPAP + Luchtbevochtiger (Perceel 1) en Maskers (Perceel 2)
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: CPAP + Luchtbevochtiger
Korte beschrijving:
CPAP + Luchtbevochtiger
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 440180.00 EUR .
Perceel 2: Maskers
Korte beschrijving:
Maskers
Hoeveelheid of omvang: .
Geraamde waarde zonder BTW: 313982.13 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 754162.13 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1) Bij het offerteformulier moet een uittreksel uit het strafregister of een gelijkaardig document worden gevoegd dat is afgeleverd door een gerechtelijke of administratieve autoriteit van het land van herkomst waarin staat dat de indiener:
- nooit veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;
- niet in staat van faillissement, vereffening, stopzetting van activiteiten of gerechtelijke reorganisatie verkeert, of in een vergelijkbare situatie die het gevolg is van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgeving of reglementering;
- geen bekentenis van faillissement heeft afgelegd en niet het voorwerp is geweest van een procedure van vereffening of van eender welke andere gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgeving of reglementering;
- niet veroordeeld is geweest per vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
2) Door zijn offerte in te dienen, verklaart de indiener op zijn erewoord:
- dat hij geen ernstige beroepsfouten heeft begaan;
- dat hij zich nooit schuldig heeft gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen die gevraagd worden bij de kwalitatieve selectie.
3) De indiener zal de attesten moeten indienen die bewijzen dat hij:
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen: attest van de bevoegde instantie dat bevestigt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van zijn sociale zekerheidsbijdragen. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, overeenkomstig de bepalingen van de Belgische wetgeving of de wetgeving van het land waarin hij is gevestigd;
- in orde is met de betaling van de btw: attest van de bevoegde instantie dat bevestigt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de btw, overeenkomstig de bepalingen van de Belgische wetgeving of de wetgeving van het land waarin hij is gevestigd;- in orde is met de betaling van zijn belastingen: overeenkomstig artikel 63 van het KB van 15 juli 2011, voegt de inschrijver een attest bij zijn offerte waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Voor elke perceel, een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
* Organigram en samenstelling van de technische dienst van de inschrijver.
* Registratienummer FAGG
* Alle EG-certificaten van apparatuur en producten aangeboden evenals de datasheet.
De inschrijver moet een bewijs leveren dat de voorgestelde uitrusting, of deze van een vorige generatie, in minstens drie ziekenhuizen werd geleverd afgelopen drie jaar voor een totaal bedrag van minstens 20% van de aangegeven hoeveelheid voor deze aanbesteding; en hij zal een attest van goede uitvoering voor minimum 3 ziekenhuizen bijvoegen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1 ( CPAP + Luchtbevochtiger)
Criterium 1: Kwaliteit, Weging: 50
Criterium 2: Prijs, Weging: 40
Criterium 3: garantieperiode, Weging: 10
Criterium : Perceel 2 ( Maskers)
Criterium : Er zijn geen gunningscriteria voor dit perceel
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/4/2017 - 12:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek is beschikbaar bij Mevrouw Carmen Sanchez (02/543.78.17) tegen betaling van 100 euros cash.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/4/2017 - 11:00
Plaats: Vereniging iris-Aankopen, Dejonckerstraat, 46 5de verdiep te 1060 Sint-Gillis
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/3/2017