AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Area Center
Frankrijkstraat 85, BE-1060 Brussel
Contact: Triest Willem Gustaaf
Willem Triest
Tel: +32 25253206 E-mail: willem.triest@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vernieuwen van sporen gelegen in hoofdspoor en bijspoor op het grondgebied van de area Center
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Knooppunten Brussel-Zuid, Brussel-Noord, Schaarbeek en op aansluitende lijnen van de area Center.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Spoorvernieuwing in hoofd- en bijspoor:
-vernieuwen van spoorstaven, dwarsliggers en ballast;
-vernieuwen van uitsluitend dwarsliggers;
-vernieuwen van uitsluitend spoorstaven;
-vernieuwen van ballast;
-aanleg van onderlaag;
-vernieuwen van dienstoverwegen.
De werken bestaan verder uit (niet beperkend):
-laden en lossen van nieuwe of gebruikte materialen;
-houten en betonnen dwarsliggers;
-houtstukken;
-spoorstaven met normale lengte en langgelaste spoorstaven;
-ballast, materialen nodig voor de onderlaag.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een RSZ-attest (overeenkomstig artikel 67 van het KB plaatsing van 16.07.2012);
Een geldig fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten (afgeleverd door FOD Financiën, Algemene Administratie Inning en Invordering, NOGA - Toren A, 17de verdieping, Koning Albert II-laan 33 bus 43, 1030 Schaarbeek, tel. 02/575 80 80, e-mail: telemarc@minfin.fed.be, maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de offertes) waarvan sprake in artikel 68 van et KB van 16/07/2012.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning vereist in de categorie H. Op grond van thans bekende behoeften is de aanbestedende overheid van oordeel dat een deelopdracht maximaal tot klasse 4 behoort.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/04/2017-15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
25/04/2017-11:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
25/04/2017-11:00
Plaats: Infrabel - Directie Asset Management - Area Center - Frankrijkstraat 85, 1060 Brussel
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
De inschrijvingen kunnen OF elektronisch OF in papieren vorm ingediend worden. De opdrachtdocumenten (bestek en bijlage) kunnen gratis gedownload worden op https://enot.publicprocurement.be . Wij raden u ten stelligste aan om u te registreren. Op deze manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht van wijzigingen, rechtzettingen en bijkomende info.
Bijkomende inlichtingen kan u steeds verkrijgen bij de Leidend Ambtenaar: Bart Vermeersch; tel.: +32 (0)224.71.82
Door zich kandidaat te stellen en/of door in te schrijven op de huidige opdracht, erkennen de kandidaten en inschrijvers dat zij kennis hebben genomen van de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van Infrabel en verbinde zij zich ertoe om de bepalingen ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site www.infrabel.be onder de rubriek 'Professionals - Administratieve informatie aannemers'.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/03/2017