AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Mobiliteit en Openbare Werken, Agentschap Wegen en Verkeer, Afdeling Vlaams-Brabant
Diestsepoort 6 bus 81, BE-3000 Leuven
Contact: Wegen en Verkeer Vlaams-Brabant
Tel: +32 16665782 E-mail: wegen.vlaamsbrabant@mow.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=263875
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dienstverlening door bodemsaneringsdeskundigen voor AWV Vlaams-Brabant (2 percelen)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Vlaams-Brabant
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De diensten omvatten hoofdzakelijk:
a) Opmaken van bemonsteringsplannen;
b) Opmaken van technische verslagen;
c) Opmaken van allerhande rapporten;
d) Aanvragen en afleveren van conformverklaringen;
e) (Laten) uitvoeren van veldwerk (boringen, bemonstering, .);
f) (Laten) uitvoeren van laboanalyses;
g) Adviesverlening en regieprestaties;
h) opmaken sloopinventarisplannen;
i) opmaken asbestinventarisplannen;
j) opmaken studies ontvangende grond;
k) begeleiding ontwerp;
l) begeleiding uitvoering;
.
In de opdracht zijn eveneens begrepen (niet limitatief):
a) Het op kaart (luchtfoto) zetten van het bemonsteringsvoorstel;
b) Het opvragen van de plannen met nutsleidingen;
c) Het advies verlenen bij de opmaak van een volgend bestek voor dienstverlening door bodemsaneringsdeskundigen;
d) Het melden van calamiteiten aan OVAM, indienen van evaluatierapporten via het digiloket aan OVAM en opsturen van digitaal afschrift naar de gemeente waar de calamiteit plaats vond.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Dienstverlening door bodemsaneringsdeskundigen voor AWV Vlaams-Brabant - Perceel 1
Korte beschrijving:
Projecten in dienstkringen nr 211 Halle en 212 Vilvoorde
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 49959.00 EUR .
Perceel 2: Dienstverlening door bodemsaneringsdeskundigen voor AWV Vlaams-Brabant - Perceel 2
Korte beschrijving:
Projecten in dienstkringen nr 213 Leuven en 214 Aarschot
Hoeveelheid of omvang: Geraamde waarde zonder BTW: 49959.00 EUR .
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Uitsluitingsgronden van art. 61 t.e.m. 66 van KB van 15/07/2011 zijn van toepassing
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijvers tonen hun financiële en economische draagkracht aan door het volgende document/de volgende documenten:
- Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn; deze omzet dient minimum 150.000 ? excl. BTW per boekjaar te bedragen
zie linker kolom
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid aan door de volgende referentie(s):
1) Studie- en/of beroepskwalificaties van de inschrijver en/of van het ondernemingskader en, in het bijzonder, van degenen die met de dienstverlening kunnen worden belast;
2) De vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de inschrijver kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht;
3) Een lijst van de belangrijkste diensten uitgevoerd gedurende de drie jaar voorafgaand aan de aankondiging van deze opdracht (maximaal vijf), waaruit zijn ervaring in de bedoelde materie moet blijken en die worden gestaafd met attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent. Deze attesten vermelden:
- de inhoud van de opdracht;
- het bedrag van de opdracht;
- de uitvoeringsperiode van de opdracht;
- de naam en contactgegevens van een contactpersoon bij het bedrijf, de instelling of de organisatie waarvoor de opdracht werd verricht;
- of de diensten werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht.
In geval van diensten voor particulieren, kunnen de referenties worden gestaafd door een attest van de afnemer of een verklaring op erewoord van de dienstverlener. Deze verklaring omvat steeds de identiteits- en contactgegevens van de betrokkene(n).
De aanbestedende overheid behoudt zich steeds het recht voor bij de overeenkomstige aanbestedende overheid(s) inlichtingen in te winnen omtrent de uitvoering van de opgegeven opdracht(en).
4) Het bewijs van erkenning als bodemsaneringdeskundige type 2 volgens het Besluit van de Vlaamse Regering houdende vaststelling van het Vlaams reglement inzake erkenningen met betrekking tot het leefmilieu van 19 november 2010 (VLAREL); Indien hij deze boringen laat uitvoeren in onderaanneming, dan moet de voorgestelde onderaannemer als aannemer van werken erkend zijn in de ondercategorie G1. In dat geval moet de inschrijver de aanbestedende overheid kunnen aantonen dat hij gedurende de ganse duur van voorliggende opdracht beroep zal kunnen doen op de betreffende onderaannemer door het voorleggen van de verbintenis tussen beide betrokken partijen waarin de beschikbaarheid van de onderaannemer wordt bevestigd.
5) Eén of meerdere overeenkomsten tot samenwerking met (een) erkende bodembeheerorganisatie(s).
6) Indien voor het uitvoeren van deze opdracht beroep moet gedaan worden op de diensten vaneen laboratorium, dan dient dit erkend te zijn voor de uit te voeren analyses, krachtens het decreet van 2 juli 1981 betreffende de voorkoming en het beheer van afvalstoffen.
zie linker kolom
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/04/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/04/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/04/2017 - 10:00
Plaats: VAC Leuven, Diestsepoort 6 bus 81 - 3000 Leuven
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/03/2017