AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
UNIVERSITAIR MEDISCH CENTRUM SINT-PIETER
Hoogstraat, 322, BE-1000 BRUSSEL
Contact: Meneer Franco CARRIERI
Tel: +32 25354278 Fax: +32 25353973 E-mail: franco_carrieri@stpierre-bru.be
Internet adres(sen): http://www.stpierre-bru.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Meubilair voor Laboratoria "LHUB - ULB vleugel 557"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: UMC SINT-PIETER, Hoogstraat, 322 te 1000 BRUSSEL
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
UMC SINT-PIETER - Heropbouw - Fase III - Vleugels 500/550 - Uitbreidingen UMC en Laboratoria -
'Meubilair voor Laboratoria''.
FASE III van de werken vervolledigt de Wederopbouw van het Sint-Pietersziekenhuis.
Het omvat de bouw van :
- gebouw 550, bestemd om onder andere de laboratoria van de volledige site in onder te brengen;
- vleugel 500, tussen assen 502 en 508, gelijkaardig aan vleugels 300 en 400, hoofdzakelijk bestemd voor
hospitalisatie;
- de sokkel, verbindingszones tussen vleugels 500 en 600 bestemd voor de medisch technische uitbreidingen.
Deze constructies vertegenwoordigen een geheel van ongeveer 20 000 m² over 12 niveaus. Gebouw 550 start bij
de funderingen, terwijl vleugel 500 en de sokkel reeds 4 niveaus omvatten.
Deze opdracht betreft de leveringen van 'Meubilair voor Laboratoria' van het gebouw 550 op niveau 557.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 250000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Naleven van het artikel 61, § 1 en 2 van het Koninklijk Besluit van van 15 juli 2011 wordt de inschrijver verplicht
op straffe van onontvankelijkheid aan zijn offerte een verklaring op erewoord toe te voegen waarin hij bevestigt
dat hij niet in één van de uitsluitingsgevallen verkeert bedoeld in artikel 61, §§ 1 en 2.
-Een recent attest (minder dan zes maanden ten opzichte van de einddatum voor het indienen van de offertes)
uitgereikt door de Administratie der Directe Belastingen.
-Een attest uitgereikt door de BTW administratie van het laatst vervallen trimester ten opzichte van de datum van
het openen der offertes.
-Een attest ter bewijs dat de inschrijver zijn plichten is nagekomen op gebied van zijn sociale zekerheidsbijdragen
van het voorlaatste trimester die de datum van het openen der offertes voorafgaat.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat dient aan te tonen dat hij beschikt
over een toereikende economische en financiële
draagkracht voor de uitvoering van de opdracht en
om de gevraagde verbintenissen op zich te nemen
zonder dat dit een financieel risico inhoudt voor de
aanbestedende overheid. Daartoe voegt de inschrijver
aan zijn offerte de volgende elementen toe :
- Een verklaring met betrekking tot de jaarlijkse globale
omzet voor de voorbije drie beschikbare boekjaren;
- Een verklaring met betrekking tot de specifieke omzet
voor opdrachten voor leveringen van de voorbije drie
beschikbare boekjaren;
De in aanmerking te nemen opdrachten voor
leveringen voor de « specifieke » omzet betreffen
opdrachten vergelijkbaar met deze opdracht,
uitgevoerd in de gezondheidssector (ziekenhuizen,
laboratoria, .) in de loop van de drie voorbije
dienstjaren.
Het vereiste specifieke minimumniveau is minstens gelijk aan 15% van het globaal omzetcijfer van de drie voorbije dienstjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver dient aan te tonen dat hij beschikt over de
geschikte technische draagkracht om de opdracht uit
te voeren. Daartoe zijn de volgende referenties vereist,
uitgevoerd tijdens de voorbije vijf jaar :
- Drie referenties van opdrachten voor leveringen
vergezeld van een attest van goede uitvoering
opgemaakt door de Bouwheer; en
- Drie referenties van opdrachten vergelijkbaar met
deze opdracht, uitgevoerd in de gezondheidssector
(ziekenhuizen, laboratoria enz.) vergezeld van een
attest van goede uitvoering opgemaakt door de
Bouwheer.
Het bedrag dient voor elke referentie gelijk aan of groter
te zijn dan 200.000 euro excl. belastingen (waarde van
de leveringen).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/04/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 1.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Gratis en beschikbare dossier op het platform "mybaev.be" vanaf maandag 13 maart 2017 om 14 :00.
De toegangscode zal enkel gegeven worden na een aanvraag per email aan admin@baev.be met het vermelding van het dossiernummer (BAEV.0606-20 / 24)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/04/2017 - 13:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/04/2017 - 13:00
Plaats: CHU SAINT-Pierre - Bâtiment 1000 - niveau 1004 (2e étage) - salle de réunion - rue Haute,322 à 1000 bruxelles
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) De uitvoeringstermijn wordt uitgedrukt in werkdagen.
2) De validiteitstermijn van offertes wordt uitgedrukt in kalenderdagen.
3) Verplicht voorafgaand plaatsbezoek : 29 maart 2017 om 13 U 00. Contactpersoon : De Heer Gaël
DEPOORTER
(0474/72.31.20).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/03/2017