Vrt

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Standenbouw


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VRT
Auguste Reyerslaan 52, BE-1043 Brussel
Contact: De heer Lieven Casteels
Tel: +32 27415795 Fax: +32 27360765 E-mail: aankoop@vrt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Standenbouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Verspreid over België
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
VRT is op zoek naar een standenbouwer voor al haar netten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
? Een attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldaan heeft aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid. Voor de Belgische inschrijvers zal de aanbestedende overheid dit document via Digiflow controleren. De buitenlandse inschrijvers moeten een getuigschrift voorleggen dat door de bevoegde overheid van het betrokken land werd uitgereikt. Wanneer een dergelijk document niet uitgereikt wordt in het betrokken land, kan het vervangen worden door een verklaring onder eed of door een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijke of overheidsinstantie, een notaris of een bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
? Het attest dat bewijst dat de inschrijver heeft voldaan aan zijn verplichtingen inzake belastingen en heffingen (BTW) conform de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor de Belgische inschrijvers zal de aanbestedende overheid dit attest via Digiflow controleren.
? Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de kandidaat/inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
? Een recente bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
? Voorstelling van het team dat voor deze opdracht ingezet zal worden.
Minimumeis: 3 jaar ervaring in de sector.
? Lijst van referenties uit de laatste 3 jaar (2014 - 2015 - 2016) op het vlak van standenbouw.
Minimumeis: 5 referenties per jaar, waaronder minimaal 2 festivalstanden, van telkens minimaal 7.500 EUR. Elke referentie dient vergezeld zijn van een attest van goede uitvoering (mail volstaat) van de klant en de organisator (ingeval van festivalsstanden).
? Een beschrijving van de beschikbare stockageruimte.
? Een beschrijving van het beschikbaar technisch en rollend materiaal.
? De kandidaat-inschrijver toont aan dat hij een totaalpakket kan aanbieden (minimaal: vlaggen en roll-up's, bestickering, baches) en voegt een volledige lijst toe van de eventuele onderaannemers waarop beroep gedaan wordt.
* Gelieve in uw aanvraag tot deelneming expliciet volgende zaken te vermelden:
- BTW-nummer
- Contactpersoon (naam/functie/e-mail/telefoonnummer)
- Indien van toepassing: de percelen waarvoor wordt ingeschreven
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Beperkt.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/4/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
* Dit document is een oproep tot kandidaatstelling (1ste fase) als onderdeel van een procedure in 2 fasen: in eerste fase wordt de opdracht bekend gemaakt via een aankondiging/publicatie. Hierin worden de financiële, economische en technische minimumeisen (zoals bepaald in III.2.) waaraan de belangstellende kandidaten moeten voldoen gesteld en de uiterste ontvangstdatum voor de aanvragen tot deelneming. Enkel de kandidaten die geacht worden over de beste draagkracht te beschikken om de opdracht uit te voeren worden geselecteerd.
Pas in de tweede fase verzoekt de aanbestedende overheid een offerte in te dienen aan de hand van het bestek dat enkel aan de geselecteerde kandidaten wordt bezorgd.
BELANGRIJK! De kandidaatstellingen kunnen enkel elektronisch ingediend worden. Met e-Tendering participeren ondernemingen op een beveiligde manier aan een overheidsopdracht. De inschrijver maakt zo zijn offerte of kandidaatstelling over aan de aanbestedende overheid. De overheid organiseert opleidingssessies voor e-Tendering. Hiervoor is meer informatie ter beschikking (http://www.publicprocurement.be).
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA