Stad Sint-truiden

Wegenis- en rioleringswerken in de Luikerstraat en het Heilig Hartplein


AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Sint-Truiden
Stadskantoor - Kazernestraat 13, BE-3800 Sint-Truiden
Contact: De heer Bart Clerinx
Tel: +32 11701573 Fax: +32 11701509 E-mail: bart.clerinx@sint-truiden.be
Internet adres(sen):
www.sint-truiden.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegenis- en rioleringswerken in de Luikerstraat en het Heilig Hartplein
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Luikerstraat en Heilig Hartplein
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De aanneming omvat hoofdzakelijk:
- Signalisatie van werken;
- Opbreken van verhardingen, lijnvormige elementen, buizen,.;
- Grondwerken;
- Geschikt maken van uitgegraven bodem voor hergebruik door mengen met cement en/of kalk;
- Aanleg kantstroken en boordstenen in natuursteen;
- Aanleg verhardingen in asfalt, beton en natuursteen;
- Plaatsen van RWA en DWA - riolering;
- Renovatie bestaande riolering en huisaansluitingen;
- Aansluiten van straatkolken op de riolering;
- Verplaatsen standbeelden;
- Plaatsen straatmeubilair;
- Aansluiten van huizen op de nieuwe riolering (RWA en DWA);
- Groenaanleg en groenonderhoud gedurende de waarborgperiode;
- Het onderhoud van de werken gedurende de waarborgperiode.
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
2639400.00 EUR Zonder BTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Perceel : Wegenis- en rioleringswerken in de Luikerstraat en het Heilig Hartplein
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 24/2/2017
V.2. Aantal ontvangen inschrijvingen: 2
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
Kumpen NV
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA