Gemeente Lochristi

Aanleggen fietspad Pauwstraat


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lochristi
Dorp-West 52, BE-9080 Lochristi
Contact: De heer Christoph De Fré
Tel: +32 93268826 Fax: +32 93268801 E-mail: christoph.de.fre@lochristi.be
Internet adres(sen): www.lochristi.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleggen fietspad Pauwstraat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Pauwstraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleggen fietspad Pauwstraat
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Conform art. 68 van het KB van 16 juli 2012 zal het opdrachtgevend bestuur binnen de 48u na de openingszitting controleren of de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van het attest van de FOD Financiën m.b.t. de fiscale verplichtingen.
* Conform art. 65 §1 van het KB van 16 juli 2012 zal het opdrachtgevend bestuur eveneens controleren of de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt door het digitaal opvragen van de attesten m.b.t. niet-faillissement en rsz.
* Gezien de uittreksels uit het strafregister door het opdrachtgevend bestuur niet digitaal kosteloos
kunnen opgevraagd worden, dient de inschrijver volgende attesten toe te voegen aan zijn offerte:
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste
datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de zaakvoerder
of de afgevaardigd bestuurder en/of de gemachtigde ondertekenaar van de offerte;
- Uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) niet ouder dan 6 maand op de uiterste
datum van indiening van de offertes, waaruit de professionele integriteit blijkt van de inschrijver
(indien inschrijving van rechtspersoon);
Bovenstaande bepalingen mbt het toegangsrecht zijn toepasselijk op alle deelnemers van feitelijke verenigingen of tijdelijke handelvennootschappen, alsook op andere entiteiten (vb onderopdrachtnemers) waarvan de draagkracht wordt ingeroepen om te voldoen aan onderstaande kwalitatieve selectiecriteria.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing
Niet van toepassing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Getuigschrift erkenning of erkenningsaanvraag (fotokopie)
De inschrijver voegt in zijn offerte het bewijs dat hij voor deze categorie erkend is. De klasse waarin de inschrijver erkend is, dienst voldoende te zijn voor gunning van eht bedrag bepaald door het inschrijvingsbedrag eventueel verbeterd door de aanbestedende overheid.
Drie tevredenheidsattesten
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen, ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (met een minimum
aannemingsbedrag van 900.000 euro, excl. btw) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
De getuigschriften moeten verplichtend vermelden:
- identificatie van de opdrachtgever
- naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever)
- aard van de werken
- aannemingsbedrag
- plaats en datum van uitvoering.
Drie tevredenheidsattesten
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens drie tevredenheidsattesten bijvoegen, ondertekend door de leidende ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste vijf jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes gelijkaardige werken (met een minimum
aannemingsbedrag van 900.000 euro, excl. btw) heeft uitgevoerd tot tevredenheid van het opdrachtgevend bestuur.
De getuigschriften moeten verplichtend vermelden:
- identificatie van de opdrachtgever
- naam en functie van de verantwoordelijke (van de opdrachtgever)
- aard van de werken
- aannemingsbedrag
- plaats en datum van uitvoering.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/4/2017 - 11:00
Plaats: Collegezaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA