AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GIAL
E. Jacqmainlaan 95, BE-1000 Brussel
Contact: De heer Olivier Lens
Tel: +32 22295467 Fax: +32 22295454 E-mail: purchasing@gial.be
Internet adres(sen): www.gial.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aankoop van RFID-hardware en -software voor de bibliotheken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: GIAL, E. Jacqmainlaan 95 te 1000 Brussel / diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft als voornaamste voorwerp de aankoop van RFID-hardware en -software voor de bibliotheken, alsook voor traceerbaarheidsoplossingen.
De opdracht is ingedeeld in de 2 volgende percelen:
Perceel 1: RFID-hardware en -software
(Voor de behoefte die de bibliotheken hebben uitgedrukt: RFID-etiketten, RFID-lezer, antidiefstalpoortjes en uitleenautomaten)
Perceel 2: Betaaloplossingen verbonden met het geïntegreerde bibliotheeksysteem die losstaan van de uitleenautomaten.
Deze opdracht wordt gegund voor een duur van 48 maanden vanaf de dag na de datum van kennisgeving van de gunning van de opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1: RFID-hardware en -software (RFID-etiketten, RFID-lezer, antidiefstalpoortjes en uitleenautomaten)
Korte beschrijving:
Perceel 1: RFID-hardware en -software (RFID-etiketten, RFID-lezer, antidiefstalpoortjes en uitleenautomaten)
Perceel 2: Perceel 2: Betaaloplossingen verbonden met het geïntegreerde bibliotheeksysteem die losstaan van de uitleenautomaten.
Korte beschrijving:
Perceel 2: Betaaloplossingen verbonden met het geïntegreerde bibliotheeksysteem die losstaan van de uitleenautomaten.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
200000
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Het bewijs van zijn financiële en economische vermogen:
** Een verklaring met betrekking tot de globale omzet en de omzet van het activiteitsgebied dat het voorwerp is van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, die beschikbaar zijn naargelang van de oprichtingsdatum of het begin van de activiteiten van de kandidaat of de inschrijver, voor zover de informatie over die omzetcijfers beschikbaar is.
de omzet van het activiteitsgebied dat het voorwerp is van de opdracht, van de afgelopen drie boekjaren, moet minstens EUR 200.000,00 per jaar bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De voorstelling van de inschrijver omvat:
- zijn volledige gegevens alsook de informatie die aan de opdrachtgever de mogelijkheid biedt om met hem te communiceren in het kader van de handelingen die werden gedefinieerd inzake de modaliteiten van de offerteaanvraag;
- het aantal werknemers dat instaat voor taken die verband houden met het beheer alsook hun lokalisatie (ontwikkeling, onderhoud en ondersteuning, .);
** De kandidaat moet zijn ervaring aantonen in de levering van RFID-materiaal in de bibliotheeksector en zijn vermogen om te werken met de leveranciers van centrale bibliotheeksystemen:
*** De kandidaat moet zijn ervaring aantonen in de werking van het materiaal dat hij vertegenwoordigt met het gebruikte geïntegreerde bibliotheeksysteem, nl. Vsmart verdeeld door de firma Infor.
**** Telkens als de inschrijver een beroep doet op onderaannemers, zal hij dat vermelden. Hij zal ook bekendmaken welk deel van de opdracht wordt uitbesteed, en de naam van de onderaannemers opgeven.
hiertoe worden hem 3 referenties gevraagd waar de oplossing tijdens de laatste 3 jaar werd geïnstalleerd. Elke referentie moet betrekking hebben op een oplossing in productie.
De inschrijver voegt de door deze referenties uitgegeven of medeondertekende attesten die de uitvoering van de leveringen en diensten aantonen, bij de offerte.
De inschrijver verschaft de volledige gegevens, alsook de informatie die aan de opdrachtgever de mogelijkheid biedt om contact op te nemen met de entiteiten waarnaar wordt verwezen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Waarborg en onderhoud, Weging: 30
Criterium 3: Technische kwaliteit van de uitrustingen, Weging: 25
Criterium 4: Leverings- en uitvoering termijn, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/4/2017 - 23:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/4/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/4/2017 - 10:30
Plaats: Op het adres van de aanbesteder, Raadszaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/3/2017