Katholiek Vlaams Onderwijs Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - onderhoud Sint-Ludgardis Brasschaat


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Katholiek Vlaams Onderwijs vzw
Kapelsesteenweg 72, BE-2930 Brasschaat
Contact: Mevrouw Evi De Raedt
Tel: +32 32975049 E-mail: aankoop@sg-lg.be
Internet adres(sen): http://web.kvo-scholen.be/Pages/default.aspx
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - onderhoud Sint-Ludgardis Brasschaat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
onderhoud Sint-Ludgardis Brasschaat
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor de financiëel- economische draagkracht van de inschrijver te beoordelen aan de hand van de jaarrekening en/of de balans (die de overheid zelf zal opvragen). De aanbestedende overheid zal, indien ze dit nodig acht, de current ratio, acid ratio, brutomarge, nettorendabiliteit van het totaal activa voor belastingen en solvabiliteit berekenen, teneinde de gezondheid van de onderneming te garanderen.
* De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor de financiële- economische
draagkracht van de inschrijver te beoordelen aan de hand van de jaarrekening (die de overheid
zelf zal opvragen). De aanbestedende overheid za, indien ze dit nodig acht,l de current ratio, acid ratio, brutomarge, nettorendabiliteit van het totaal activa voor belastingen en solvabiliteit berekenen.
1 500 mio
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
* De inschrijver zal aan de hand van drie passende referenties het bewijs voorleggen van zijn bekwaamheid om deze opdracht uit te voeren. Hij zal tevens de aanbestedende overheid uitdrukkelijk machtigen om deze referenties te controleren door contactname met de referentieverleners. Als deze referenties niet positief zijn, gaat de aanbestedende overheid ervan uit dat de technishe bekwaamheid van de inschrijver onvoldoende is.
* Een beschrijving van de technische uitrusting van de onderneming, de maatregelen die zij treft om kwaliteit te waarborgen en de mogelijkheden die zij biedt ten aanzien van ontwerpen en onderzoek.
* FSC -attest
* Identificatiefiche van de vennootschap
* Inschrijver voegt bij de offerte van ieder voorgesteld artikel een map met documentatie en een productfiche. De inschrijver die artikelen voorstelt die niet beantwoorden aan de technische beschrijving worden uitgesloten.
3 positieve relevante referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 45
Criterium 2: Uitvoering, Weging: 20
Criterium 3: Kwaliteit, efficiëntie en communicatie, Weging: 20
Criterium 4: Personeelsbeleid, Weging: 5
Criterium 5: Milieuvriendelijkheid, Weging: 5
Criterium 6: Veiligheid, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Cash of via overschrijving op rekeningnummer BE71 7895 8631 1969
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/4/2017
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
29/03/2017 om 12.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 7/3/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA