Gemeentebestuur Van Schaarbeek

Huis der Kunsten - restauratie van de beschermde salons


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur van Schaarbeek
Colignonplein, BE-1030 Schaarbeek
Contact: Infrastructuur
Mevrouw Latifa BGHIEL
Tel: +32 2447679 E-mail: lbghiel@schaerbeek.irisnet.be
Internet adres(sen): http://www.schaarbeek.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Huis der Kunsten - restauratie van de beschermde salons
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Haachtsesteenweg 147 te 1030 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het ontwerp heeft als doel :
 de restauratie van de beschermde salons en van de bibliotheek;
 het stabiliseren van de plankenvloeren van het huis;
 een brand- en inbraakbescherming van het huis.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Enkel door het feit deel te nemen aan de gunningsprocedure van de opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Juridische situatie van de inschrijver (toegangsrecht)
Zal worden uitgesloten van deelname aan overheidsopdrachten, in welk stadium ook van de procedure, de inschrijver die niet in regel is met zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid. Hiertoe gaat het bestuur zelf over, via elektronische weg (Digiflow), tot het nazicht van de situatie van de inschrijver bij de R.S.Z.
Het bestuur zal eveneens overgaan tot het nazicht, via elektronische weg, van de situatie van de inschrijver aangaande zijn fiscale verplichtingen tegenover de FOD Financiën.
* De buitenlandse kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte, al naargelang, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de buitenlandse inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal t.o.v. de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de bepalingen van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D24
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D24
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijvers moeten bij hun offerte een lijst voegen met referenties van werken binnen het domein van de restauratie van beschermde monumenten uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar (opdrachten die in uitvoering zijn of waarvan de voorlopige oplevering tijdens de laatste vijf jaar heeft plaats gevonden).
Voor elk van deze referenties, wordt een synthesenota gevraagd, omvattende :
 de aard van de uitgevoerde werken en hun bedrag
 de uitvoeringsdata van de opdracht (begin en einde van de opdracht)
 de naam van de klant (private of publiekrechtelijke instantie)
 volledige omschrijving van het voorwerp van de opdracht
Bovendien worden bij elke referentie de volgende documenten gevoegd :
 een attest van goede uitvoering opgesteld of medeondertekend door de bevoegde overheid, wanneer het gaat om werken uitgevoerd voor een publieke instantie
 een attest van de koper of bij gebrek een verklaring van de inschrijver, wanneer het gaat om een referentie van werken uitgevoerd voor een privépersoon.
Uit minstens twee referenties moet blijken dat de inschrijver de restauratie heet uitgevoerd van interieurs van beschermde monumenten, voor een bedrag van minimum 500.000 euro, buiten BTW.
Voor elk van deze referenties wordt een synthesenota gevraagd van maximum 2 A4-pagina's die de volledige omschrijving van de werken herneemt, pertinente foto's, het bedrag van de werken en attesten van goede uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Budget, Weging: 40
Criterium 2: Technische kwaliteit, Weging: 20
Criterium 3: Kwaliteit van de restauratiemethodologie, Weging: 20
Criterium 4: Beheersing van de termijnen en kwaliteit van de planning, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/04/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/04/2017 - 00:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/03/2017

Vergelijkbare advertenties van BDA