AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Woningfonds van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest CVBA
Zomerstraat 73, BE-1050 Brussel
Contact: De heer Saïd Mastari
Tel: +32 25043211 Fax: +32 25043201 E-mail: said.mastari@wffl.be
Internet adres(sen): www.woningfonds.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - RAAMOVEREENKOMST ELEKTRICITEIT - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: PATRIMOINE AIDE LOCATIVE-PATRIMONIUM HUURHULP
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhavige opdracht heeft als voorwerp de uitvoering van elektriciteitswerken in de woongebouwen van de aanbestedende overheid die voornamelijk bestemd zijn voor de huurhulp, zoals beschreven in de technische bepalingen in het tweede deel van onderhavig bestek.
Deze gebouwen liggen op het territorium van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Deze opdracht slaat ook op het leveren en plaatsen van de materialen die hiervoor nodig zijn.
Ze omvat daarnaast ook aparte werken, zoals :
levering en plaatsing van voedingskabels (vanuit elke teller);
levering en plaatsing van verdeelborden (appartementen en gemeenschappelijke delen);
levering en plaatsing van de voeding voor de percelen HVAC - sanitair;
levering en plaatsing van een inbraak- en brandalarm;
levering en plaatsing van telefoon- en teledistributiekabels;
levering en plaatsing van videofoons;
controle van de aardingswaarden en de uitrusting ervoor (laagspanning)
levering, plaatsing en aansluiting van alle leidingen voor de stopcontacten- en verlichtingscircuits;
levering, plaatsing en aansluiting voor de elektrische toestellen op laagspanning;
levering, plaatsing en aansluiting van de verlichting (normale en noodverlichting);
depannage, herstelling, onderhoud;
renovatie en aanpassing van de bestaande systemen aan de huidige normen;
opstellen van blindschema en richtpuntenplan van de circuits van de bestaande installaties;
enz.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bijzonder bestek 2016064PP-ALHH
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bijzonder bestek 2016064PP-ALHH
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bijzonder bestek 2016064PP-ALHH
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 2
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: De totale prijs van de prijslijst , Weging: 90
Criterium 2: De uitvoeringstermijnen, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25/4/2017 - 20:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
26/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 3/3/2017